Videli smo veoma čudan plasman na poslednjem slobodnom treningu, najviše zbog udesa Albona u poslednjih pet minuta koji je mnoge sprečio da zabeleže brze krugove.
Na samom početku trećeg treninga po običaju nije bilo previše akcije. Vozači su uglavnom vozili instalacione krugove i ponovo se aklimatizovali na stazu, pa samim tim ni vremena nisu bila reprezentativna.
Bottas je na mekim gumama držao prvo mesto sa 1m38.351s ispred dva Ferrarija i dva Mercedesa koji su bili na srednje tvrdoj komponenti.
Leclerc je onda vozio ozbiljniji krug od 1m36.508s. To je bilo ubedljivo najbolje vreme u tim trenucima, i ponovo pola sekunde bolje od timskog kolege Sainza, koji je mesto bio daleko ispred Bottasa.
Veći broj vozača smo na stazi imali tek nakon 15 minuta sesije, a Alonso je, kao juče, skočio na treće mesto iza dva Ferrarija. Tu se međutim nije dugo zadržao pošto je samo par trenutaka kasnije Ocon na mekim gumama vozio minimalno bolje vreme od Španca.
Vozači Red Bulla su prosedeli prvu trećinu sesije u boksu, a na stazu su u prvom izlasku krenuli na novim mekim gumama.
Leclerc je u međuvremenu spustio najbolje vreme na 1m35.908, dok se Sainz približio na samo osam stotinki.
Verstappen se priključio vrhu nakon svog prvog kriga na mekim gumama sa krugom koji je bio sve ipo desetinke sporiji od Leclercovog i to je u tom trenutku bilo dovoljno za treće mesto.
Perez je u svom drugom krugu na mekim gumama postavio najbolje vreme od 1m35.146s, što je ujedno u tom trenutku bilo i najbolje vreme vikenda.
Verstappen je međutim odgovorio sa 1m34.653s nakon svog drugog kruga pa je tako on nakon pola sata treninga izbio na vrh.
Albon je potom na mekim gumama izbio na treće mesto ispred dva Ferrarija, dok se između vozača italijanskog tima i Alonsa našao Magnussen, koji je kao i oni bio na srednje-tvrdoj komponenti.
Vozači Mercedesa su meke gume montirali 20 minuta pre kraja i Russell je posle prvog pokušaja bio treći, dok je Hamilton bio sedmi, a razlika između njih je bila čak devet desetinki. Razlog za to je što je Russell planski imao dodatni pripremni krug pošto je Mercedes eksperimentisao sa zagrevanjem guma. Hamilton međutim u narednom krugu nije napravio preveliki napredak i ostao je šesti i nakon drugog pokušaja.
Alonso je 15 minuta pre kraja na mekim gumama skočio na treće mesto, malo iza Pereza i sve desetinke iza Verstappena.
Russell je potom skočio na vrh sa 1m34.585s nakon još jednog sporijeg pripremnog kruga i ponovo je imao devet desetinki prednosti u odnosu na timskog kolegu.
Staza se u tim trenucima ubrzavala, a vozače Red Bulla su razdvojili Albon i Alonso koji su skočili na treće i četvrto mesto.
Najbolji su se u poslednjih deset minuta vratili na stazu na još jednom setu mekih guma. Verstappen je bio na putu da se vrati na vrh, ali je napravio grešku, pa je morao da sačeka.
Piastri je zatim skočio na vrh, desetinku ispred Russella, dok je Sargeant izbio na treće mesto.
Russell je odlično iskoristio zavetrinu iza Norrisa 5 minuta pre kraja i izdvojio se na vrhu sa 1m34.093s, a u tim trenucima smo videli i prvi ozbiljniji kontakt sa zidom. Albon je imao manji incident, i morao je da parkira bolid na stazi nakon čega je istaknuta crvena zastava, što je značilo i kraj treninga pošto do kraja nije bilo ostalo puno vremena.
Tako smo imali jako čudan poredak na kraju. Russell je ostao najbrži ispred Piastrija i Sargeanta. Verstappen i Perez su bili četvrti i peti ispred Albona, sedmi je bio Alonso, osmi Hamilton, deveti Bottas, deseti Magnussen, dok oba Ferrarija nisu stigla da zabeleže krugove na mekim gumama.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.