Britanac je bio najprecizniji i najkonstantniji, što je na kraju bilo dovoljno za novo najbolje vreme.
Fittipaldi je bio prvi čovek koji je zabeležio vreme na drugom treningu. Njegovo ostvarenje od 56.949s ipak nije dugo bilo najbolje, pošto je Raikkonen ubrzo vozio 56.082s. Ubrzo je Sainz prvi spustio krug ispod 56s, a onda su se Perez i Stroll probili na vrh, ali sa minimalno boljim vremenima od Španca.
Pre nego što su vodeći počeli da beleže krugove, Ocon je u nekoliko navrata zabeležio krugove na granici 55s, a na putu da postavi najbolje vreme je bio i Leclerc, ali je onda u drugom sektoru nešto otkazalo na Ferrariju, a Monašanin je jedva nekako uspeo da se vrati do boksa.
Mehaničari Ferrarija nisu mogli da otklone kvar na vreme, pa je Leclerc izgubio kompletan trening.
Mercedesovi vozači su se odlučili za tvrde gume na početku treninga, dok je Red Bull bio na srednje-tvrdim. To je omogućilo Verstappenu da ostvari najbolje vreme od 55.043s, Bottas je bio treći iza Ocona, a Russell šesti iza Pereza i Gaslyja.
Sredinom sesije su krenuli krugovi na mekim gumama. Perez je vozio 54.866s i prešao na čelo, dok je Vettel napravio grešku i spalio gume.
Vreme Meksikanca je dosta dugo bilo najbolje, a onda ga je nadmašio Russell sa 54.713s. Još bolji krug je imao Bottas, ali je sišao sa staze, zbog čega mu je vreme obrisano.
Finac je potom ponovo napravio nekoliko grešaka, a savršen krug nisu uspeli da sastave ni Verstappen i Albon, koji su se žalili na podupravljanje.
Poslednjih pola sata sesije je bilo rezervisano za testiranje trkačkog tempa. Bottas, Russell i Verstappen su tu prikazali najbolji tempo, ali razlike nisu bile prevelike.
Russell je na kraju i drugi trening završio kao najbrži ispred Verstappena. Perez se do kraja zadržao na trećem mestu ispred Ocona, Albona i Kvyata, koji je ponovo bio u vrhu i sa veoma malim zaostatkom. Sedma pozicija je pripala Strollu, Osma Ricciardu, deveta Gaslyju, a deseta Sainzu.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.