Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Ricciardo i pored problema sa motorm došao do pobede u Monaku

MONTE-CARLO, MONACO - MAY 27: Daniel Ricciardo of Australia driving the (3) Aston Martin Red Bull Racing RB14 TAG Heuer on track during the Monaco Formula One Grand Prix at Circuit de Monaco on May 27, 2018 in Monte-Carlo, Monaco. (Photo by Dan Mullan/Getty Images)

Vozač Red Bulla došao je do svoje prvog trijumfa na ulicama Monte Karla.

Na samo sat vremena pred početka trke pojavila se mala kiša koja je trajala 15 minuta, ali pred sam početak vreme je bilo suvo. Temperatura staze bila je 33 a vazduha 25 stepeni a duvao je i vetar.

Mehaničari Williamsa nisu uspeli da tri minuta pre starta montiraju gume na Sirotkinovom bolidu, zbog čega će Rus dobiti određenu kaznu. Odmah na startu Riccirado je poveo kolonu ispred Vettela, Hamiltona i Raikkonena dok je jedini incident imao Brendon Heartley koji je izgubio prednje krilo. Posle trećeg kruga Riccirado je napravio prednost u odnosu na Vettela od 1.3 seknude a istu toliku prednost imao je i Nemac nad Hamiltonom. Max Verstappen koji je startovao sa zadnjeg mesta je u tim momentima došao do 18. pozicije.

Najviše posla na stazi imao je holandski vozač Red Bulla, koji je odmah po izlasku iz tunela u 8. krugu obišao Lanca Strolla. U tim trenucima Sergey Sirotkin otišao je do boksa kako bi odlužio kaznu od 10 sekundi koja mu je dodeljena zbog prekršaja tim pre samog početka. Sreća nije poslužila ni drugi bolid Williamsa, jer je Lance Stroll imao pucanje prednjeg levog pneumatika pa je tako ranije morao na zamnu guma. U 12. krugu Hamilton je prvi od vodećih otišao na zamenu pneumatika, pa je tako umesto hiper mekih uzeo ultra meku komponentu. Sebastian Vettel je istu stavr učinio četiri kruga kasnije a u 17. krugu zajedno su to učinili i Daniel Ricciaro i Kimi Raikkonen.

Od tada Vettel, Ricciardo i Raikkonen imali su problema da zagreju nove ultra pneumatike dok je Bottas koristio super meku komponentu. U 28. krugu Ricciardo je prijavio problem da gubi snagu u motoru a to je iskoristo Vettel i potpuno je smanjio zaostatak za vozačem Red Bula. Stroll je opet zbog oštećenja prednjeg levog pneumatika morao da vandrednu zamenu guma dok je Pierrel Galsy u 38. krugu otišao na prvi servis.

Deset krugova kasnije Max Verstappen otišao je na svoju prvu zamenu pnumatika i kao i ostali hiper meku zamenio je za ultra meku komponantu. U tim momentima vodeću petorku delilo je nešto više od sedam sekundi na stazi. 53. krug doneo na prvo odustajanje jer je Fernando Alonso morao da parkira bolid zbog otkazivanja menjača. Max Verstappen se tada upstio u borbu sa Carlosom Sainzom ali na stazi nije bilo mesta za obilaženje, a ista situacija bila je u slučaju sa Ricciardom i Vettelom.

A na pet krugova do kraja desio se incident između Chala Leclerca i Brendona Harteya, kada je maldi Modagašanin naleteo na bolid Toro Rossa po izlasku iz tunela. Zbog toga na stazi uvedeno je stanje virtuelnog sigurnosnosg automobila. Posle dva kruga trka je ponovo puštena a Sebastian Vettel nije uspeo da održi korak za vodećim Danielom Riccairdom. Do kraja ništa se na stazi nije promenilo, pa je tako Australijanac došao do druge pobede u ovoj sezoni ispred Sebastiana Vettela i Lewisa Hamiltona. Kimi Raikkonen uspeo je da odbrani četvto mesto ispred Valtterija Bottasa dok je odličan rezultat zabeležio Esteban Ocon na šestom mestu. Spisak prvih deset zaključili su još Pierre Gasly, Nico Hulekneberg, Max Verstappen koji je startovao poslednji a jedan bod pripao je Carlosu Sainzu.

(Diskusija)

Leave a Reply