Ovi informaciju potvrdio je šef odelenja za agregate Remi Taffin.
Francuski proizvođač je prošle sezone na polju pogonske jedinice napravio korak napred, ali tim sve do kraja godine nije koristio raspoložive tokene za razvoj. Pred početak nove sezone, Renault se odlučio za svež i nov koncept pogonske jedinice, što uključuje sasvim novu arhitekturu i drugu generaciju sistema za povraćaj kinetičke energije.
“Motor je 95% drugačiji. Uložili smo puno truda u svaki detalj kako bi izvukli maksimum na stazi.” izjavio je Taffin.
On je dodao da se njegovo odelenje našlo pred velikim rizikom, jer jednostavno nije bilo više prostora za ravoj na predhodnom konceptu motora.
“Ovaj novi motor ja baziran na našem projketu kojeg planiramo da razvijamo u naredne tri godine. Tačno je da je ovo veliki rizik, jer u ovom sistemu sve je povezano. Kada napravite i najmanju promenu ona se odražava na ceo sistem.”
“Svi pričaju kako smo prošle godine imali dobre rezultate i pouzdanost, pa sada zašto menjamo ceo koncept? To je zbog toga što smo znali da moramo da napravimo korak napred i to smo odlučili još pre 15 meseci. Jednostavno morali smo da krenemo dalje.” dodao je Francuz.