Tim iz Milton Kinsa koristio meke gume dva puta tokom VN Bahreina.
Max Verstappen i Sergio Perez su kao i svi drugi startovali sa mekim gumama na VN Bahrrina ali pri prvoj redovnoj zameni veliki broj vozača prebacivao sa na tvrdu komponentu dok su piloti tima iz Milton Kinsa opet stavili najmekšu gumu.
Na pravi mah to možda nije bila najbolja opcija jer je staza Sakir poznata kao ona koja puno troši pneumatike. Ipak, u Red Bullu su mislili drugačije.
“Mi smo razgovarali o puno različitih scenarija, ali oba vozača bila su posebno srećna ponašanjem mekih pneumatika.” kazao je šef tima Christian Horner za GPblog u Bahreinu. “Mi donosimo puno mekih guma na trke pa ne bi bilo pošteno ako ih sve ne iskoristimo. To smo i uradili. Imali smo samo jedan set tvrdih guma i nismo želeli da sebe izložimo riziku da se sigurnosni auto pojavi na polovini trke.”
Prvi čovek tima ponosan je na sve zbog jakog starta sezone.
“Za prvu trku u sezoni, gde su našli bolidi trku ovako završili, sa hendikepom koji smo imali sa vazdušnim tunelom, tim je obavio odličan posao i ovo je sjajna početna tačka. Sada moramo da budemo efikasni u razvoju kako bi napredovali. Svaka staza ima svoje izazove ali ovo je dobar start.” dodao je on.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Samo koncept bokova koji vi imate a koji je ove sezone prekopirao Aston Martin, omogućava optimalan rad guma i nema poskakivanja bolida, što je pokazao juče i Aston Martin.
Dakle, široki bočni usisnici kod Ferarija i preuski kod Mercedesa stvaraju fenomen koji je nerešiv, tako da ako i oni ne prekopiraju stil Red Bula od njih neće biti ništa do 2026.
Pod uslovom da progutaju svoj gorki ponos i preuzmu vaš stil, ali znajući sujetni Ferari pre će to uraditi Mercedes.