Max Verstappen je imao najbolje vreme prvog tana testiranja, dok je Mercedes imao brdo tehničkih problema sa oba vozača.
Već na samom početku, Mercedes i HAAS su upali u probleme. Bottas je vozio samo instalacioni krug, dok je Schumacher prešao osam, pre nego što su njihove ekipe morale da promene menjače. Ceo posao je potrajao skoro do samog kraja prve polovine dana i obojica su izgubili dragoceno vreme na stazi pošto su u popodnevnom delu ustupili bolide svojim timskim kolegama.
Većina vozača je tokom dana koristila C2 i C3 gume, a najbolje vreme u prepodnevnom delu je imao Ricciardo, koji je sa 1m32.203s završio ispred Gaslyja i Verstappena.
Timovi su u prva četiri sata koristili najviše za testiranje svih sistema, najviše je bio uposlen Gasly, koji je vozio 74 kruga.
Krajem prve sesije je viđen i prvi prekid kada je Leclerc parkirao svoj bolid pored staze na prilasku krivini 4.
U pauzi između dve sesije je vetar, koji je jako duvao od samog početka dana, prouzrokovao peščanu oluju na stazi Sakir. Timovi međutim nisu imali mnogo vremena za gubljenje, pa su vozači odmah počeli da izlaze na stazu, zahvaljujući čemu se trkačka linija pročistila oko sat vremena po nastavku testiranja.
Verstappen je u takvim uslovima na C2 gumi postavio vreme 1m31.412s i odvojio se od ostatka poretka. On je sat vremena pre kraja montirao i C3 komponentu i zabeležio 1m30.674s,
Norris je preuzeo bolid u popodnevnom delu sesije i bio je drugi u McLarenu sa C3 gumom dve desetinke iza Verstappena. On je zaokružio generalno dobar i produktivan dan Britanskog tima, čiji bolid je danas prvi put nakon šest godina ponovo pokretao Mercedesov motor.
Ocon je u poslednja dva sata, već pod svetlima reflektora, zabeležio dobra vremena na C4 gumama, i na kraju je završio četiri desetinke iza Verstappena na trećem mestu.
Stroll je u samom finišu na neobeleženim C3 test gumama ostvario četvrto vreme, a malo nakon toga je i Sainz popravio svoje vreme i došao do petog mesta. Španac nije izgubio previše vremena nakon kvara koji je doživeo Leclerc i ostvario je dobru kilometražu za sebe i tim.
Dobro popodne je imao Giovinazzi u Alfi. Italijan je bio šesti na C3 komponenti, dok je iza njega završio Ricciardo.
Gaslyjevo vreme od prepodne je bilo dovoljno za osmo mesto, dok je njegov timski kolega Tsunoda bio deveti sa pola sekunde zaostatka.
Loš dan u Mercedesu se preneo i na Hamiltona, koji je nakon samo sedam krugova morao u garažu na zamenu i rekonfiguraciju pedala. On se vratio na stazu polovinom druge sesije i do kraja je uspeo nekako da vozi 42 kruga i zabeleži deseto vreme. Međutim, i u krugovima koje je Hamilton vozio, Mercedes W12 se otimao i svetski šampion je pravio dosta grešaka.
Leclercovo vreme od prepodne je bilo dovoljno za jedanaesto mesto, a dvanaesto je pripalo Raikkonenu, koji je imao stabilnu prvu polovinu dana. Iza njega je ostao Vettel, dok su Nissany u Williamsu, Mazepin i Schumacher u Haasu i Bottas u Mercedesu kompletirali plasman.
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.