Dogovor ovih dveju strana umalo nije bio realizovan pre jedno četiri godine.
Tim iz Milton Kinsa trenutno koristi Hondine pogonske jedinice na kojih se prebacio posle duge saradnje sa Renaultom. Red Bull je još po ulasku u šampionat 2005. krenuo da sarađuje sa Cosworthom, ali se posle samo 12 meseci saradnje prebacio na Ferrarijeve motore. I ta saradnja trajala je takođe samo godinu dana posle čega su u Milton Kins stigli agregati iz Francuske.
Ipak, najveći uspeh saradnje između ove dve strane bio je između 2010. i 2013. kada su se i Red Bull i Renault okitili titulama, posle čega je francuska kompanija počela lagano da preuzima tim Lotusa. U 2016. taj proces je i formalno završen a Renault se u šampionat vratio kao konstruktor a svakako ovaj potez uticao je na vezu sa Red Bullom.
Tokom 2014. Renault se nije na najbolji način spremio na veliku promenu pravila oko agregata, pa je tako Mercedes preuzeo primat kao i njegovi klijenti pa tako je Red Bull polako ušao u probleme. Francuska kompanija je uspela da na nakin način popravi situaciju ali ova poboljšanja nisu bila dovoljno dobra. Zbog toga tim iz Milton Kinsa je tražio alternativu pa je usledio sve veći pritisak na francuskog proizvođača. Tokom 2016. Ferrari nije želeo da Red Bullu ponovo da svoje agregate a to je bilo vreme kada je Honda ponovo ušla u šampionat pa se tako suočavala sa velikim problemima.
To je navelo Helmuta Marka da pokuca na vrata starog prijetalja Nikija Laude, koji je želeo da u to vreme da Mercedesove agregate Red Bullu. Lauda se nije bojao da će na ovaj način Red Bull pobediti Mercedes pa je tako smatrao da dodatna konkurencija neće biti na odmet. Dogovor je pao između Laude, Marka i Dietricha Mateschitza ali on se na kraju nije desio pa je tako tim iz Milton Kinsa bio prinuđen da idalje koristi pogonske jedinice iz Vira Šatijona.
Po Markovim rečima po ovom dogovoru, da se ostvario, Red Bull bi 2016. trebao da pređe na Merecdesove agregate ali su Toto Wolff i sam vrh Mercedesa sve ovo stopirali. Priča se da su ljudi iz Milton Kinsa bili nezadovoljni time što Niki Lauda nije uspeo da ispuni obećanje a sa duge strane Mercedes je ovaj dogovr stopirao je jer znao da Red Bull ima važeći ugovor sa Reanultom.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.