Nakon smene Kristijana Hornera sa funkcije šefa tima i izvršnog direktora Red Bula, struktura Red Bulovog odelenja za proizvodnju motora (RBPT) doživljava značajne promene.
Iako Horner i dalje figurira kao direktor RBPT-a u registrima britanske agencije Companies House, njegov uticaj na svakodnevne operacije je okončan 9. jula kada je zvanično smenjen. Njegov direktni naslednik na mestu šefa tima, Loran Mekis, prema očekivanjima će preuzeti i funkciju izvršnog direktora u odelenju za proizvodnju pogonskih jedinica.
Ipak, fokus se sada usmerava na tehničkog direktora RBPT-a, Bena Hodčiksona, koji će dobiti znatno veću ulogu u upravljanju projektom.
Hodčikson je u Red Bul došao 2022. iz Mercedesovog pogonskog odeljenja (High Performance Powertrains), gde je između 2017. i 2022. bio šef mehaničkog inženjeringa. Tokom svoje dugogodišnje karijere u Mercedesu, koju je započeo još 2001. godine, Hodčikson je imao ključne tehničke pozicije tokom hibridne ere, uključujući uloge kao lider mehatronike, lider gornjeg dela pogonske jedinice i ICE (unutrašnji motor sa sagorevanjem).
Red Bull ve Mercedes, Mercedes AMG Motor birimi şefi Ben Hodgkinson’un Red Bull’a transferi konusunda anlaşma sağlandığını açıkladı.
Ben Hodgkinson, 24 Mayıs 2022’de Red Bull’da iş başı yapacak. pic.twitter.com/cYT8bFdXeB
— Krampon F1 (@F1Krampon) January 21, 2022
Prema informacijama koje prenosi Formula.Hu i RacingNews365, Red Bul GmbH je veoma zadovoljan Hodčiksonovim dosadašnjim radom i stručnim znanjem, zbog čega će mu biti povereno više operativnih ovlašćenja u razvoju pogonske jedinice. Ova promena ukazuje na novu fazu unutar Red Bulove organizacije, sa jasnijim fokusom na stabilnost i tehnički kontinuitet uoči velikih promena u regulativi 2026. godine i bez Hornerovog uticaja u pozadini.
Za sada još uvek nemamo potvrdu ove informacije.