Tim iz Milton Kinsa imao je izazovnu prošlu godinu.
Nakon dominantne 2023. i prvih trka u 2024. sve se činilo da će Red Bul biti u poziciji da ponovi uspeh, ali se to nije desilo. Maks Verstapen uspeo je da osvoji titulu šampiona, ali je konstruktorski trofej pripao Meklarnu, pa je jasno da je austrijska ekipa imala određenih problema sa razvojem bolida.
Naime, posle VN Japana gde je Red Bul spremio novi paket sa unapređenjima koji mu je doneo osetnu prednost, svi novi delovi koji su stizali nisu pokazivali dobre rezultate, pa su performanse RB20 počele da opadaju, a tehnički direktor tima objasnio je o čemu je bilo reči.

“Bolid je imao drugačije karakteristike od onih koje smo očekivali na polju aerodinamike.” izjavio je Pjer Vaše za Autosport, a prenosi lastwordonsports.com. “Još jedan aspekt koji takođe nismo očekivali jeste da su neki elementi mnogo više uticali na performanse bolida. Možda to nije bila naša želja, ali se mi nismo dovoljno fokusirali na njih. Neki od tih elemenata su i dalje tu i moramo da ih popravimo za 2025. Izgubili smo dosta na prianjanju u nekim oblastima, pa tako nismo ni mogli da pružimo performanse na stazi za koje smo prema podacima iz vazdušnog tunela mislili da možemo, tako da je bilo rupa. To je bio problem sa korelacijom podataka i prenosom na stazi, što se najviše odnosilo na balans.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
Prije će biti Adrien Njuvi.
A o muljanju sa kočnicama to ne priznaju🤣
A ček kako beše Mclaren je dobio info od njihovog bivšeg radnika kako da muljaju sa vodom u pneumaticima.Al gle čudda mi iz RBa to nismo radili samo smo proverili da li može i odustali od te ideje🤣🤣🤣🤣