Ova tema još uvek nije zatvorena u padoku.
Kao što ste već mogli da pročitate, “mini DRS” sistem zabranjen je još prošle godine kada je uočen na bolidima Meklarena, ali neki timovi pokušali su da iskoriste rupe u pravilima oko fleksibilnosti elemenata i tako izazovu sličan efekat.

Već prve inovacije na ovom polju mogli smo da vidimo još na testu u Bahreinu, zbog čega je FIA najavila da će u Australiji, pa čak i u Kini pooštriti kontrolu. Kako navodi Auto Motor und Sport, Red Bul je još prilikom ovogodišnjeg predsezonskog testa imao razgovor sa vladajućim telom na ovu temu gde je prijavio da Meklaren, Ferari, Alpin i Has imaju fleksibilna zadnja krila.
Za sada nemamo zvaničnu potvrdu ove informacije.
Ali zaslepljeni genijalci, kad Max i RedBul dere sve, ko kuka? Svi timovi i vi, vaša visočanstva, “komentatori”… Al kad slepac neće pored očiju da gleda… Pravila se poštuju ili ne. Neka ih jasno napišu i neka FIA obezbedi da ih svi poštuju.
Standardno. Kad Red Bull ne dominira tu je gospodin Helmut Marko da se žali kuka i plače…
Koji su ovo licemri zajdeno sa svojim samoproklamovanim”jedinim jedinstvenim najbojljim besmrtnim imperatorm Maximusom” 🤣
Ovo su olosi od tima kad im ne ide idu kukaju zalese u Red Bullu su svi pokvareni