Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Pola timova na gridu zbog fleksibilnosti elemenata moralo je da napravi izmene na bolidima

Pierre Gasly, Alpine, VN Kine / Renault SAS/Renault Group

FIA je u Kini pažljivo je motrila na sve timove.

Kao što je bilo najavljeno vladajuće telo je pred trku u Šangaju uvelo dodatan test sa namerom da se spreči efekat fleksibilnosti elemenata na bolidima i tako smanji uticaj “Mini DRS” sistema. Prvi izveštaji ukazuju da je skoro polovina timova morala da napravi određene modifikacije, ali da su Alpin i Has imali najviše promena na ovom polju.

Oliver Berman, Haas, VN Kine 2025. / Haas Media Centre/Zak Mauger/LAT Images

“Četiri ili pet timova imali su elemente koji nisu ispunjavali nove zahteve.” izjavio je direktor za jednosede Nikolas Tombazis, koji je dodao da su oni morali da na treningu koriste kamere kako bi mogli da imaju što bolji uvid. “Nema sumnje da ćemo nastaviti da koristimo kamere. Mi kombinujemo rezultate testa opterećenja i podatke sa kamera kako bismo bili sigurni da nam neće promaći niti jedan trik. U ovom momentu, FIA je zadovoljna pristupom timova sa namerom da spreče fleksibilnost elemenata zadnjeg krila. Mi shvatamo da timovi pokušavaju da izvuku maksimum iz bolida i moramo ostati oprezni. Naš stav je da ako bolid prođe test opterećenja, on je generalno legalan, osim ukoliko ima neke skrivene mehanizme bazirane na nelinearnim materijalima, temperaturi ili nekih drugih faktora.”

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

1 Comment

Leave a Reply