Meklaren je umalo sebi ponovo zakomplikovao život, ali se na kraju ipak sve završilo onako kako su želeli.
Vremenske prilike su bile slične kao juče, mada je bilo malo manje oblaka, a što se strategije tiče, videli smo identične gume za sve vozače pošto je najbolji i logičan izbor bila srednje-tvrda komponenta.
Na startu nisu viđene bitnije promene pošto je poredak ostao identičan, a najagresivniji je bio Verstapen koji je pokušavao da pritisne Leklera.
Meklareni su u početna dva kruga trke uspeli da. Se malo odvoje od Leklera koji je bio u defanzivi, verovatno zbog sporijeg zagrevanja guma, ali su se ubrzo svi ponovo našli blizu jedni drugih.
Upravo to je bio i problem za Meklaren pošto u takvoj situaciji nije bilo jednostavno zameniti pozicije vozača na stazi.
Pijastri je čak u jenom trenutku pobegao Norisu na više od sekunde pa je tim morao čak da ga zamoli da daje DRS timskom kolegi kako bi se lakše branio.
Iza vodeće četvorice Sainc nije imao tempo da prati i zaostajao je 3 sekunde nakon 10 krugova.
Lekler je u 13. krugu napravio jednu grešku u krivini 1 u kojoj se mnogo mučio od početka trke što je omogućilo Verstapenu da se približi i napadne, ali je Monačanin i bez DRS-a uspeo da se brani.
To je bila druga prilika za Meklaren da zameni pozicije svojih vozača, ali su odlučili da čekaju i kontrolišu prednost ispred Leklera.
Verstapen je u 18. krugu uspeo da uhvati Leklera koji je počeo da gubi tempo, približio se na glavnom pravcu, iskoristio lišiji prolaz Ferarija kroz prve dve krivine i izveo ključni manevar na kočenju za krivinu 4.
U 21. krugu je Hulkenberg morao da parkira bolid pored staze nakon problema sa motorom, sudije su čekale i čekale…Meklaren jo konačno zamenio pozicije svojih vozača i tek onda je aktivirano virtualno vozilo bezbednosti.
Trka je ipak nastavljena tek u poslednjem krugu ali tada je već bilo kasno. Verstapen je pokušao nešto na zadnjem pravcu, ali nije mogao da ugrozi Pjastrija.
Noris je tako odneo svoju prvu pobedu na sprintu ispred timskog kolege Pjastrija i glavnog konkurenta za titulu Maksa Verstapena.
Lekler je na kraju trku završio čak 3 sekunde iz Red Bula i Ferari će sigurno tražiti rešenje pre kvalifikacija. Sajnc je bio još dalje na petom mestu ispred Rasela, sedmo mesto je pripalo Gasliju, dok je Perez najviše napredovao na trci i upisao jedan poen za Red Bul.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Ovako li misli Lando da postane sampion , moli kolegu da ga propusti, bruka nevidzena. Ako je sposoban onda je morao preteknuti Pjastrija, Ali ocigledno je bilo da Lando nemoze preteknuti Pjastrija koji je demonstrirao brzinu I sigurnost. Kapu dole mladom Pjastriju.
Bruka i sramota. Čekali su da Pjastri pusti Norisa, i tek posle toga Virtual safely car. Ajte još 20 sekundi Max-u.
Seronje prodane.
Pohvale za tim Mclaren odradilisu timsku trku,jer kad je trebalo poludelom Maxu 2021 godine njemu Perez pomagao na primer Turska zvali ga ministar odbrane,nista cudno timski