Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Pirelli priznaje da taktika sa jednim zaustavljenjem nije moguća na drugoj trci na Silverstonu

Esteban Ocon (FRA) Renault F1 Team RS20. 70th Anniversary Grand Prix, Friday 7th August 2020. Silverstone, England.

Zbog mekše specifikacije pneumatika optimalna strategija trebala bi da bude sa dva zaustavljanja za VN za 70. godišnjicu Formule 1.

Italijanski dobavljač je ovog vikenda za razliku od prošlog doneo jeden stepen mekše pneumatike, pa su tako svi vozači imali dosta muka da u životu zadrže meku komponentu koja je sada C4 specifikacije. Prema Pirellijevom predlogu najbrža strategija biće sa dva zaustavljanja gde bi se medijum guma koristila dva puta po 15 krugova i na kraju bi se kroz cilj prošao sa tvrdim pneumatikom. Alternativa ovome je da se startuje sa medijum gumom a da se odrade dva stinta po 20 krugova sa tvrdom. Takođe, imamo i opciju da se startuje sa tvrdom komponentom, kao što će to uradili Verstappen, koja će trajati sve do 23. kruga, pa bi se ponovo uzeo isti pneumatik da bi se na kraju završilo sa mekom gumom. Takođe, imamo mogućnost da se startuje sa medijum komponentom sve do 19. kruga, kada bi se koristila tvrda u narednih 25 krugova a završnih 8 bi se provelo na mekoj gumi.


Razlike između ovh komponenti ovog vikenda su malo drugačije, pa tako je meka za 0.6 sekundi brža od medijum a medijum je za 0.7 sekundi brža od tvrde.

Ovo su preostali setovi vozačima za današnju trku.

A ovo je raspored startnog grida, gde će od prvih deset vozača samo Verstappen krenuti sa tvrdom gumom dok će ostali biti na medijum komponenti.

Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Leave a Reply