Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Pirelli predviđa taktiku sa jednim zaustavljanjem za VN Nemačke

Lance Stroll, Racing Point RP19

Ukoliko ostanu suvi uslovi italijanski dobavljač savetuje jedno zaustavljanje kako najbržu opciju.

Lewis Hamilton koristio je meku gumu kako bi zabeležio pol poziciju za VN Nemačke ali će u trku krenuti sa medijum komponentom sa kojoj je obezbedio prolaz u završni deo. Ipak, velike su šanse da pre početka trke bude bilo padavina, pa ukoliko se to i desi, prvih 10 vozača neće biti u obavezi da koriste gume sa sa kojima su prošli u Q3.

Ako vremenski uslovi budu bili suvi, Pirelli predviđa jedno zaustavljanje kao najbržu strategiju, odnosno da se u trku krene sa medijum gumom koja bi se zamenila između 24. i 29. kruga za tvrdi pneumatik koji bi trajao do kraja. Malo sporija varijanta je takođe sa jednim stajanjem, ali za one koji kreću sa mekim gumama jer bi oni morali da između 18. i 22. kruga uzmu tvdu gumu za put do kraja. Taktika sa dva stajanja je definitivno sporija, ali treba imati na umu veliku degradaciju pneumatika ukoliko budu visoke temperature. Tada bi vozači trebali da odrade dva brza stainta na mekim pneumaticima koji bi trajali u proseku dva puta od 15 do 18 kruga i onda bi treći stint morao da budem na medijum gumama.

Pošto vozači Ferrarija nisu uspeli da do kraja završe kvalifikacije, italijanski tim za svoje oba vozača sada za trku ima veći izbor guma.

twitter.com/pirellisport

(Diskusija)

Leave a Reply