Ukoliko budu suvi vremenski uslovi moguće je da vozači budu išli dva puta na zamenu pneumatika.
Italijanski proizvođač predviđa da će dva servisa tokom suve trke za VN Kanade biti najbrža mogućnost do dolaska do karirane zastave, ali to nije izgleda samo jedina opcija. Ova prva strategija navodi start na medijum pneumaticima koje bi trajale do 22. kruga, pa onda dupli stint sa tvrdima koje bi se zamenile do 48. kruga. Postoji i strategija sa jednim servisom, a to je start sa tvrdom komponentom do 50. kruga a posle toga trka bi se završila na medijum pneumatiku. Pored toga Pirelli ubraja i još jednu opciju sa dva stajanja a to je početak sa medijum gumama, prelaz na tvde do 50. kruga i onda završnica ni se opet odradila na medijum komponenti. Kao četvrta mogućnost navodi se još jedna taktika sa jednim zaustavljanjem a to je start na medijum pneumatiku koja bi trajala do 27. kruga i posle toga prelaz na tvdoj gumi do samog kraja.
Raspored guma po vozačima
Startni grid posle primenjenih kazni (moguće su promene do samog početka trke)
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.