Italijanski proizvođač guma očekuje dva pit-stopa.
Kompanija iz Milana je prikupila dosta podataka sa treninga u petak, ali i sa testiranja, koja su se održala samo nedelju dan ranije na stazi u Bahreinu.
Oni smatraju da je najbolja strategija sa dva pit-stopa zbog prirode asfalta, koji je veoma abrazivan na stazi Sakir.
Here are the delta times for each tyre ahead of qualifying!#F1 #Fit4F1 #Formula1 #BahrainGP 🇧🇭 #Pirelli #Pirelli150 pic.twitter.com/4HXtz5zFMe
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) March 19, 2022
Pored toga, probleme zadaje i pesak na stazi koji uzrokuje klizanje, a samim tim i veći potrošnju guma u krivinama.
Za strategiju sa dva zaustavljanja je moguće koristiti sve tri raspoložive komponente, a pretpostavlja se da bi najbrža opcija bila sa dva izlaska na mekim i jednim na srednje-tvrdim gumama.
These are the sets available for the race. Stay tuned for the strategies…#F1 #Fit4F1 #Formula1 #BahrainGP 🇧🇭 #Pirelli #Pirelli150 pic.twitter.com/3AI4jD33O6
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) March 20, 2022
Strategija sa jednim zaustavljanjem nije isključena, ali bi ona svakako bila sporija ako se u obzir uzmu vremena koja su viđena u petak.
Od ovde godine više ne važi pravilo da prvih deset mora da startuje na gumama iz Q2, tako da će na startu svi imati slobodan izbor pneumatika.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.