Italijanski proizvođač je objasnio do kakvih je saznanja došao deset dana nakon dva dramatična udesa usled pucanja njihovih guma.
Pirelli je objavio da problematične gume ne pokazuju nikakav defekt koji je mogao da nastane u procesu proizvodnje i da su prošle sve testove kvaliteta. U oba incidenta je došlo do pucanja sa unutrašnje bočne strane na zadnjoj levoj gumi, što može da se poveće sa uslovima u kojima se guma koristila.
Do pucanja je došlo iako su ispoštovani propisani parametri pred start trke. Tu spadaju minimalni pritisak i maksimalna temperatura grejača guma.
Analiza je poslata Međunarodnoj Automobilističkoj Federaciji i svim timovima, a Pirelli i FIA su dogovorili novi niz protokola za praćenje operativnih uslova u gumama tokom trkačkog vikenda, a nova tehnička direktiva je već definisana.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.