Vozači i timovi su ovogodišnju specifikaciju guma kritikovali praktično od početka sezone.
Ovogodišnje gume je teško dovesti do optimalne radne temperature i zbog toga se brzo troše. Pirelli je prošle godine razvio posebnu komponentu za 2020. ali su timovi jednoglasno odbili te gume. Zbog toga se ove sezone koriste pneumatici od prošle sezone, a s obzirom da pravila ostaju stabilna i 2021, prva prilika za promenu dolazi tek 2022. Tada ćemo po prvi put videti i točkove od 18 inča, kao i promene aerodinamičkih pravila.
To će Pirelliju dati dovoljno vremena za razvoj novih guma, ali će svakako morati da se sprovedu i testovi.
„Na papiru, manje aerodinamičkog prijanjanja znači da su gume pod manjim stresom. To nam donekle olakšava posao, ali smo takođe u opasnosti da gume budu previše mekane ako potcenimo prajanjanje koje će bolidi imati. Takođe, je moguć i suprotan scenario gde smo previše oprezni, pa gume ispadnu previše tvrde“, izjavio je Mario Isola za Auto Motor und Sport.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.