Očekuje se da će danas u u potrebi prvenstveno biti srednje-tvrde i tvrde gume. Jedino pitanje ostaje kojim redosledom.
Kao i na mnogim prethodnim trkama, danas bi u normalnim uslovima trebalo da gledamo trku sa jednim zaustavljanjem u boksu za svakog vozača. Naravno, u obzir treba uzeti i potencijalne izlaske vozila bezbednosti ili prekide koji su do sada bili česta pojava na trkama u Azerbejdžanu.
Pirelijeva predviđanja su prilično jednostavna. Jedna varijanta podrazumeva start na srednje-tvrdim gumama koje bi onda bile u upotrebi između 14 i 24 kruga, nakon čega bi se prešlo na tvrde i sa njima išlo do kraja.
Druga varijanta predlaže start na tvrdoj komponenti koja bi trebalo da se koristi od 27 do 37 krugova, nakon čega bi bila zamenjena za srednje-tvrdu.
Kao alternativa ostaje varijanta sa dva zaustavljanja u boksu. Ona podrazumeva start na srednje-tvrdim gumama na kojima bi se onda vozilo samo 7 do 15 krugova, dok bi u naredna dva izlaska na stazu bile korišćene tvrde gume, od čega bi prvi bio nešto kraći.
Što se favorita tiče, svi su u manje više sličnoj situaciji. Pjastri, Lekler, Sajnc, Verstapen i Perez imaju na raspolaganju po jedan set novih srednje-tvrdih guma i 2 seta tvrdih. Noris će sa 15 mesta pored ovih imati i 3 nova seta mekih guma, ali mu oni verovatno neće biti od velike pomoći danas. Mercedesovi vozači su u trku isto preneli po dva seta tvrdih guma, ali je jedan od njih korišćen. Pored njih isto imaju i nekorišćene srednje-tvrde gume.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.