Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Od danas timovi mogu da rade na razvoju bolida za 2026.

Ovo je jako bitan dan za ekipe na gridu.

Pošto nas od 2026. čekaju nova aerodinamička pravila, koja će sa uvođenjem nove konfiguracije agregata činiti veliki izazov za sve na gridu, timovi su do sada mogli samo u određenim količinama da rade kada je u pitanju razvoj bolida. Ipak, od 1. januara 2025. svima njima biće dozvoljeno da potpuno rade na razvoju projekta za nova aerodinamička pravila.

Svakako, ovo će biti izazov za sve, jer sve ekipe su po ovom pitanju ograničene na polju potrošnje novca kao i upotrebom vazdušnog tunela. Tako će svi oni morati da balansiraju na polju razvoja bolida za 2025. kao i razvoja bolida za 2026. sa ovim istim resursima, što zna da bude jedan veliki izazov.

Takođe, ovo bi mogla da bude izazovna godina za timove kao što su Red Bul, koji završava saradnju sa Hondom i od 2026. prelazi na sopstvenu pogonsku jedinicu, dok će Aston Martin okončati partnerstvo sa Mercedesom i u svoju fabriku dočekati japanskog proizvođača. Sauber će, sa druge strane, ući u svoju završnu sezonu sa Ferarijem, a od naredne godine sprema svoju pogonsku jedinicu, pa je jasno da će se kod ovih timova puno toga dešavati iza kulisa.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

Leave a Reply