Pre par dana smo dobili informacije da će od trke u Francuskoj na snazi biti nova direktiva u vezi Pirellijevih guma, a sada smo dobili detalje.
Glavni cilj je naravno poboljšanje bezbednosti, a timovi će sada biti strože kontrolisani. -Nova direktiva će pre svega definisati na koji način timovi moraju da održavaju i pripremaju gume pre nego što ih montiraju na bolid.
Pritisak u gumama i temperature će biti glavni fokus, kako bi se izbegli incidenti koje smo videli u Azerbejdžanu.
Nova direktiva TD003, izdanje C, definiše operativne uslove koji eliminišu trenutne prakse koje bi timovi mogli da iskoriste u cilju postizanja boljeg prijanjanja.
Pritisak u gumama nije moguće pratiti u realnom vremenu i timovi su dobili instrukcije da moraju da ostanu u okvirima koje je propisao Pirelli.

Pored toga, timovima je rečeno da će imati 30 sekundi da pošalju bolid na stazu nakon što se grejači uklone sa pneumatika. Dodatno zadržavanje bolida nakon uklanjanja grejača će se smatrati pokušajem da se gume ohlade i to će biti prijavljeno sudijama.
Gume koje nisu propisno naduvane će dovesti do toga da se timovima naredi da povećaju pritisak, a to bi isto moglo da bude prijavljeno sudijama.
Temperatura guma je jedna od glavnih stvari koje FIA želi da isprati sa pooštrenim propisima. Provera pritiska u gumama tokom kvalifikacija kada su gume hladne će se vršiti na setovima koji su korišćeni tokom sesije.
Tokom vikenda će se temperature guma će se redovno meriti pre nego što bolidi krenu na stazu, a od timova čiji pneumatici budu previše topli će se tražiti da to koriguju, ili da zamene ceo set.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.