Čini se da je praćenje bolida ispred definitivno lakše, ali Russell i Norris se plaše da će preticanja biti jednako teška.
Nova pravila su trebala da poboljšaju ukupni šou i olakšaju praćenje bolida ispred i preticanja. Ono oko čega se svi slažu je da je praćenje bolida ispred definitivno lakše, a Norris i Russell su danas pokušali da vide kako bi se stvari odvijale kod preticanja.
Nažalost, utisci dvojice vozača nisu dobri.
Norris je odlučio da uspori Russella u jednom trenutku jer je želeo da vidi kako bi vozač iza reagovao kada bi pokušao da pretiče. Međutim, oni su zaključili da je efekat zavetrine slabiji nego ranije, pa tako preticanje na pravcima nije ništa lakše.
„Praćenje je bolje, ali je zavetrina dosta slabija. Teško je reći kako će biti. Svakako vam treba ta razlika na pravcima ako želite da stignete prvi do krivine posle pravca. Bio sam odmah iza Landa, možda jednu dužinu bolida, i nisam mogao da ga sustignem, što je malo zabrinjavajuće“, izjavio je Russell.
Na ovu temu se potom, osvrnuo Norris: „Mislim da smo George i ja savršeno demonstrirali sve. Nisam hteo da ga pustim kada je bio u brzom krugu i usporio sam ga. Takve stvari povremeno radimo na testovima. George je sve lepo rekao. Praćenje u krivinama je bolje, ali teško je reći koliko je stvarno situacija bolja, pošto ima mnogo faktora koji mogu da imaju uticaj. Ali onda imamo i nedostatak zavetrine i još ne znamo koliki će to uticaj imati. Znaćemo tek na prvoj trci.“
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.