Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Noris u samom finišu došao do pol pozicije na VN Monaka

Lando Noris, McLaren, VN Monaka 2025. / McLaren Media Centre/Clive Rose/Getty Images

Vozač Meklarena obezbedio je prvo startno mesto.

Vremenski uslovi pred početak kvalifikacija bili su dobri, pa je tako temperatura staze iznosila 21 a vazduha 40 stepeni. Ferari je uspeo da popravi bolid Luisa Hamiltona, koji je imao udes na trećem treninga, što je značilo da je Britanac spreman za kvalifikacije.

Vozači su još pre početka prvog dela već bili poređani u pitlejnu, većina njih imala je montirane meke pneumatike osim vozača Alpina koji su ovu sesiju započeli sa medijum komponentom. Nakon prve runde krugova najbolje vreme imao je Maks Verstapen od 1m11.920s i tako se nalazio ispred Šarla Leklera i Fernanda Alonsa dok su u opasnoj zoni bili Juki Cunoda, Niko Hulkenberg, Andrea Kimi Antoneli, Franko Kolapinto i Gabrijele Bortoleto. Ubrzo zatim Lando Noris uspeo je da se probije na sam vrh sa svojim vremenom – 1m11.596s. ali se Šarl Lekler na 3 minuta do kraja ponovo našao ispred svih – 1m11.229s. U samom finišu usledila je velika borba za dalje pozicije ali je sve to prekinuto zbog udesa Andree Kimija Antonelija koji je završio u ogradi na izlaksku iz desete krivine jer je točkom zakačio već pomentutu ogradu. Tako mesto u nastavku kvalifikacija nisu izborili Gabrijel Bortoleto, Oliver Berman, Pjer Gasli, Lans Strol i Franko Kolapinto.

 

Pauza nije dugo trajala pa je Q2 deo veoma brzo počeo, gde su vozači Ferarija i Vilijamsa rešili da iskoriste medijum pneumatike dok su svi ostali bili na mekim. Već nakon dva minuta izbačena je nova cvrena zastava jer je Džordž Rasel ostao bez snage u bolidu i pritom stao u tunelu. Do tog momenta najbolje vreme imao je Lando Noris od 1m10.959s a bio je ispred Maksa Verstapena i Šarla Leklera dok su se u opasnoj zoni nalazili Esteban Okon, Juki Cunoda, Oskar Pjastri, Džordž Rasel i Andrea Kimi Antoneli koji nije učestvovao. Redari su ubrzo zatim odgurali Mercedes i britanskog vozača van tunela do sigurne zone a nakon kraće pauze sesija je nastavljena. Odmah po povratku na stazu Šarl Lekler postavio je novo najbrže vreme od 1m10.581s i tako sa Luisom Hamiiltonom držao prva dva mesta dok su se iza njih nalazili Lando Noris i Oskar Pjastri. Britanac u Meklarenu je već u sledećem krugu došao do samog vrha – 1m10.570s i ovaj rezulat uspeo je da zadrži svo do samog kraja, dok su se iza njega našli Šarl Lekler i Aleksandar Albon. U nastavak kvalifikacija nisu se plasirali Karlos Sajnc, Juki Cunoda, Niko Huleknebreg, Džordž Rasel i Andrea Kimi Antoneli.

Esteban Okon i Aleksandar Albon su Q3 deo započeli sa medijum gumama dok su svi ostali imali meke pneumatike, gde je nakon prvih krugova Lando Noris imao najbolji učinak od 1m10.464s i tako se nalazio ispred Oskara Pjastrija, Šarla Leklera, Maksa Verstapena, Luisa Hamiltona, Aleksandra Albona, Estebana Okona, Fernanda Alonsa, Liama Losona i Isaka Hađara koji do tada jedini nije imao postavljeno mereno vreme. Sama završnica bila je veoma uzbudljiva jer je Lando Noris u poslednjem momentu došao do pol pozicije sa vremenom od 1m09.954s a iza njega ostao je Šarl lekler, Oskar Pjastri, Luis Hamilton, Maks Verstapen, Isak Hađar, Fernando Alonso, Esteban Okon, Lisam Loson i Aleksandar Albon.

Rezultati kvalifikacija za VN Monaka:

 

Zapratite nas

Leave a Reply