Vozač Meklarena najbolje se snašao u promenljivim uslovima.
Vremeski uslovi pred početak sprint trke bili su potpuno suprotni u odnosu na ono što smo imali juče, jer je kiša uveliko padala. Već u krugu za izlazak na grid, Šarl Lekler je dotakao zid prilikom čega je oštetio desnu stranu bolida i oba točka, ali nije uspeo da dođe nazad do pitlejna i to je ujendo bio kraj za vozača Ferarija pre samog početka. Inače, pilot iz Monaka imao je intermeijat gume pa su kasnije svi ostali odmah rešili da koriste pneumatike za mokru stazu. Tako je startni grid izgledao ovako: Andrea Kimi Antoneli, Oskar Pjastri, Lando Noris, Maks Verstapen, Džordž Rasel, pa prazno mesto na kojem je trebao da bude Šarl Lekler, Luis Hamilton, Aleksandar Albon, Isak Hađar, Fernando Alonso, Niko Hulkenberg, Esteban Okon, Pjer Gasli, Liam Loson, Karlos Sajnc, Lans Strol, Džek Duan, Gabrijele Bortoleto, Oliver Berman a Juki Cunoda je odlučio da krene iz pitlejna jer mu je tim promenio sva podešavanja.
Sudije su rešile da formacijski krug krene iza sigurnosnog automobila a svi vozači imali su montirane intermidijat gumama osim Karlosa Sajnca koji je imao komponentu za potpuno kišne uslove. Uslovi su tada bili i dalje teški a Maks Verstapen je nije uspeo da na vreme zakoči na prilazu za 17. krivinu pa je tako morao na kratko da ode van staze a dosta vozača se žalio da je vidljivost dosta slaba. Zbog toga su sudije odlučile da suspendiju proceduru starta, izbacile su crvenu zastavu zbog čega su se svi vozači vratili u pitlejn.
Nakon kraće pauze od desetak minuta sudije su objavile da će trka krenuti u 18.28h (po našem vremenu). Prilikom inspekcijskog kruga od strane sigurnosnog automobila, stanje staze bilo je dosta bolje nego pre prekida. Sigurnosni auto je opet poveo kolonu, gde su svi vozači sada imali intermdijat gume a ovoga puta smo imali start iz mesta, odnosno trka je krenula u trećem krugu. Oskar Pjastri je odmah iskoristio svoju poziciju i tako preuzeo vodeće mesto do prve krivine, iza njega ostao je Lando Noris i Maks Verstapen dok je Andrea Kimi Antoneli bio tek četvrti. Italijana je sledio Džordž Rasel, pa Luis Hamilton, Aleksandar Albon, Fernando Alonso i Isak Hađar.
Oskar Pjastri je do petog kruga imao 1.7s prednosti nad timskim kolegom, dok je Karlos Sajnc uspeo da se probije do 13. mesta. Staza se sve više i više sušila pa smo mogli da vidimo vozače kako menjaju svoju trkačku liniju sa namerom da prohlade svoje pneumatike. Aleksandar Albon se u tim trenucima približio Luisu Hamiltonu dok je istu stvar učinio i Džordž Rasel prema Andrei Kimiju Antoneliju.
U 11. krugu DRS je bio dozvoljen za upotrebu a Juki Cunoda je bio prvi koji je uzeo slik pneumatike i to medijum komponentu. U narednom krugu Luis Hamilton je bio sledeći koji je otišao u pitlejn i stvaio je meku gumu a za njim su otišli Lans Strol i Karlos Sajnc. Do 13. kruga Oskar Pjastri je izgubio svu prednost u odnosu na Landom Norisem, dok je Maks Verstapen bio na servisu i prilikom izlaska iz boksa imao je kontakt sa Andreom Kimijem Antonelijem. Tada je izbačena žuta zastava jer je defekt na pneumatiku imao Karlos Sajnc, dok je u 14. krugu Oskar Pjastri uzeo medijum komponentu. Luis Hamilton je u ovim trenucima bio na velikom dobitku jer je uspeo da se probije do 3. mesta kada je obišao Maksa Verstapena.
U 15. krugu sigurnosni auto izašao je na stazu jer je u ogradi završio Fernando Alonso na 14. krivini, baš u momentima kada je Lando Noris otišao na servis.Britanac je tako na kraju uspeo da se po povratku na stazu nađe ispred timskog kolege dok je na treće mesto zauzimao Luis Hamilton. Maks Verstapen dobio je kaznu od 10 sekundi zbog nebezbednog puštanja nakon promene pneumatika.
Redari nisu uspeli da ukolone ovaj Anston Martin na vreme, zbog čega se trka završila iza sigurnosnog automobila. Lando Noris je upisao još jedan trijumf ispred Oskara Pjastrija, Luisa Hamiltona, Aleksandra Albona, Džordža Rasela, Lansa Strola, Liama Losona, Olivera Bermana, Jukija Cunode i Andree Kimija Antonelija koji je zaključio spisak prvih deset vozača.
Rezultati sprint trke za VN Majamija:
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.