Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Noris dominirao na trci za VN Singapura

Lando Noris, McLaren, VN Singapura 2024. / foto: x.com/McLarenF1

Vozač Meklarena bio je nedostižan za ostale vozače na stazi.

Pireli je pred sam start ove trke objavio da će taktika sa jednim zaustavljenjm biti dovoljna za pobedu a ona uključuje start sa medijum gumama koje bi se do 27. kruga zamenile za tvrde. Ipak, ovde je poznato da često izlazi sigurnosni automobil, što otvara i dodatne mogućnosti. Lando Noris imao je pol poziciju ispred Maksa Versapena, dok je treći bio Luis Hamilton. Iza njega nalazili su se Džordž Rasel, Oskar Pijastri, Niko Hulekneberg, Fernando Alonso, Juki Cunoda, Šarl Leklerk, Karlos Sajnc, Aleksander Albon, Franko Kolapinto, Sergio Perez, Kevin Magnusen, Esteban Okon, Daniel Rikardo, Lans Strol, Pjer Gasli, Valteri Botas i Gvaju Žo. Mrak je pao u Singapuru a samim tim i temperature, gde je zagerjanost vazduha iznosila 31 a staze 37 stepeni. Skoro svi vozači odlučili su se da startuju sa medijum gumom osim Luisa Hamiltona i Daniela Rikarda koji su imali meku gumu, dok su Kevin Magnusen, Lans Strol, Vlateri Botas i Gvanju Žo imali tvrde pneumatike.

Lando Noris uspeo je da na startu povede kolonu ispred Maksa Verstapena i Luisa Hamiltona, dok je Oskar Pijastri uspeo da zadrži peto mesto a šesta pozicija pripala je Niku Hulkenbergu. Iza su se našli Fernando Alonso, Šarl Leklerk, Franko Kolapinto i Sergio Perez koji je vodio veliku bitku sa Jukijem Cunodom i Karlosom Sajncom. Vodeći Meklaren uspeo je da u ranoj fazi izbaci vozača Red Bula iz svoje DRS zone.

Do 7. kruga vozači Mercedesa nisu uspeli da drže priključak za vodećim dvojcem koji su imali više od 3 sekunde prednosti. Do desetog kruga Španac u Ferariju počeo je da stvara veći pritisak na Japanca u VCARB-u, dok je Lando Noris na zahtev svog tima podigao prednost u odnosu na Maksa Verstapena na više od 4 sekunde. Krug kasnije Daniel Rikardo bio je prvi koji je svoje meke zamenio za medijum gumu, dok je krug kasnije Aleksander Albon otišao po tvrdi pneumatik.

U 13. krugu Karlos Sajnc ide na redovan servis i on stavlja tvrdu komponentu, dok je Šarl Leklerk vršio pritisak na Fernanda Alonsa. U tim trenucima Aleksander Albon je zbog određenih problema otišao u garažu i odustao sa trke zbog problema sa bolidom. 18. krug na donosi i servis Luisa Hamiltona koji je stavio tvrdu komponentu. Vodeći Meklaren imao je odličan tempo pa je uspeo da za svojim najbližim pratiocem napravi razliku od 17 sekundi. Posle velike borbe Šarl Leklerk uspeo je da obiđe Fernanda Alonsa koji se nešto kasnije odlučio da ode na zamenu pmeumatika i dobije tvrdu komponentu, dok je krug kasnije Lens Strol uzeo medijum gumu.

Džordž Rasel je u 28. krugu otišao po takođe tvrdi pneumatik, dok je Šarl Leklerk posle većeg pritiska uspeo da se nađe i ispred Nika Hulkenberga. U ovim trenicima Sergio Perez uzeo je tvrdu gumu dok je Kevin Magnusen učinio suprotono i stavio medijum pneumatik. Maks Verstapen je u 30. krugu uzeo tvrdi pneumatik, kao i Niko Hulkenberg, Frenko Kolapinto i Esteban Okon. Lando Noris se svoj servis odradio krug kasnije ali se žalio da imao oštećeno prednje krilo ali je samo uzeo tvrdu komponentu. Tek u 34. krugu Juki Cunoda je rešio da stavi meki pneumatik a Valteri Botas je stavio tvrdi.

U ovim trenucima Džordž Rasel vršio je pritisak nad Šarlom Leklerkom, koji se uspešno branio. U 37. krugu vozač iz Mnaka ide na zamenu guma i stavlja najtvrđu koponentu i vraća se ispred Nika Huleknberga a iza Fernanda Alonsa. Sledeći koji je otišao bio je Pjer Gasli koji je dobio meku gumu a Oskar Pjastri je takođe posetio mehaničare i stvaio kao i većina tvrdi pneumatik.

Australijanac u Meklarnu je veoma brzo sustigao i obišao Luisa Hamiltona što mu je omogućilo da dođe do 4. mesta i od tada krenuo je u sustiže Džordža Rasela. Šarl Leklerk je posle nekoliko krugova uspeo da se ponovo nađe ispred Fernanda Alonsa i preuzme sedmu poziciju. Ferari je odmah naredio da njihovi vozači zamene svoja mesta, što je značilo da jeŠarl Leklerk dobio šeto mesto i odmah je krenuo u potreu za Luisom Hamiltonom.

Istu stvar činio je i Oskar Pijastri koji je posle samo nekoliko krugova obišao Džordža Rasela i došao je do trenutno poslednjeg emsta na podijumu. Vozač iz Monaka je veoma brzo sustigao Luisa Hamiltona, gde je na 7. krivini preuzeo petu poziciju. Kevin Magnusen je u 51. krugu zakačio zid u petoj krivini i tako doživeo defekt na pneumatiku, pa je tako morao da uspori i dovede svoj Has do pitlejna. U završnih pet krugova Šarl Leklerk uspeo je da sustigne Džordža Rasela, ali je Kevin Magnusen pozvan da parkira svoj bolidu u garažu.

Lando Noris uspeo je da do kraja izveze mirnu trku i da pobedi ispred Maksa Verstapena i to za 20 sekundi. Treći je bio Oskar Pijastri, Džordž Rasel je uspeo da iza sebe zadrži Šarla Leklerka dok je šesta pozicija pripala Luisu Hamiltonu. Sedmi je bio Karlos Sajnc a do poedna došli su i Fernando Alonso, Niko Hulkenberg i Serđo Perez.

Rezultati trke za VN Singapura:

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.

Leave a Reply