Tim iz Vokinga morao je da u drugom delu sezone odradi neke modifikacije na automobilu.
Meklarenovo zadnje krilo izbilo je u prvi plan tokom VN Azerbejdžana kada je u javnosti videlo da se gornji deo elementa ovog dela dodatno uvija i tako pravi dodatan otvor kada DRS sistem nije uključen, što je omogućavalo da MCL38 ima veću brzinu na pravcima. Posle određene diskusije FIA je rešila da naredi Meklarenu da izvrši određene promene i skloni “Mini DRS”.
Od tada tim je uspeo da pobedi samo na VN Singapura, dok je na poslednje četiri trke Lando Noris uspeo da samo u Meksiku dođe do pobedničkog postolja, pa se dosta špekulisalo da je ovaj sistem bio ključan za perforamse tima. Ipak, Britanac je demantovao ove navode.
“Svi mogu da kažu ono što žele.” izjavio je Lando Noris za Sky F1 a prenosi PlanetF1. “Svi oni mogu da veruju u ono što sami žele. To (Mini DRS) je pravilo veoma malo razliku, mnogo manju nego što svi to misle. To nema veze sa ovom temom.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
Mozda je podnica pravila jos malo razlike .
Koštalo ga je to, i ono mjenjanje pozicije prva za drugu sa piastriem.