Izgleda da je septembar bio mesec u kome tim nije imao najbolje performanse.
RB20 bio je najjači bolid na gridu na otvaranju sezone, ali je nakon VN Majamija njegove performanse počele su da opadaju u odnosu na konkurenciju. Problemi sa balansom iskoristili su Meklaren, Mercedes i Ferari koji su se uključili u borbu za pobede. Ipak, Red Bul je uspeo da se nekako stabiliše, što je bilo dovoljno Maksu Verstapenu da u Las Vegasu dođe do svoje četvrte titule šampiona.
Na pitanje novinara Autosporta da li tačna procena Maksa Verstapena da Red Bul 70% vremena nije imao najbolji bolid, Kristian Horner je kazao:
“Mogu da kažem da je to otprilike tačno.” dodao je on. “Mislim da je Majami bio prelomna tačka. Bolid je bio težak za vožnju, ali on je uspeo da se adaptira i izvuče maksimum. Kasnije samo se poboljšali u trkama, ali oko VN Monce, izgledalo je da gubimo titulu u konkurenciji vozača. Tada je bio dug put do kraja, imali smo ozbiljan zaostatak za Meklarenom, Ferarijem pa i Mercedesom.”

Tada je Maks Verstapen na VN Italije trku završio na šestom mestu sa 38 sekundi za vodećim Šarlom Leklerkom, ali je u narednim trkama uspeo da podigne tempo i osigura novi maslov šampiona.
“Inženjeri su naporno radili, svi momci i devojke iza sceene su duže radili, prekovremeno, od ranog jutra kako bi napravili dodatne performanse na bolidu. Za mene, prelomna tačka je bio Ostin, kada smo pobedili na sprint trci a kasnije na glavnoj smo bili na podijumu. I posle, naravno, Brazil, što je uz dužno poštovanje bio momenat za krunisanje, odnosno njegova izuzetna vožnja koja nam je donela meč loptu.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.