Adrian Njui, dugogodišnji inženjer i sada glavni dizajner Aston Martina, otkrio je da je tokom godina u Red Bulu bilo izuzetno teško održati ravnotežu između samopouzdanja, samozadovoljstva i kulture krivice.
Govoreći u podkastu “James Allen on F1”, Adrian Njui je priznao da su kulturni izazovi bili među najtežima tokom njegovog mandata u Red Bulu i nagovestio da sličnu atmosferu prepoznaje i danas, nakon što je napustio Milton Kins.
“Ljudi su počeli da gube veru da uopšte mogu da pobede u trci. A kada počne to da se dešava, sve lako može da krene po zlu, tada nastupa samozadovoljstvo, lenjost i gubitak vere u sebe.” rekao je Njui a prenosi GPblog. “Ako nisi pažljiv, stvara se i kultura krivice. To je bilo vrlo teško ispraviti u Red Bulu. Neću previše govoriti, ali rekao bih da ima pomalo “déjà vu” i sada.”

Njui je sa Red Bulom osvojio 15 titula šampiona sveta, pre nego što je u maju 2024. objavio odlazak iz tima. U tim je stigao 2006. godine u vreme kada je ekipa tek prolazila kroz velika transformacije iz perioda Jaguara.
Britanac je povukao paralelu između uspeha koji je Red Bul postigao posle velikih promena pravila 2009. i šanse koju vidi u predstojećoj eri sa Aston Martinom:
“Velike su šanse da će i sledeće godine najbolji timovi ostati na vrhu. Ali povremeno dođe do potresa. To se dogodilo 2009. kada su se Ferari i Meklaren mučili a BronGP i Red Bul su iskočili napred.” rekao je Njui. “Iskreno, sada niko ne može da zna. Kada dođe do takvog resetovanja, ne znaš da li si bolji, lošiji ili prosečan u odnosu na konkurenciju.”
Podsećanja radi, Red Bul je 2008. završio sezonu kao sedmi u konstruktorskom poretku, da bi već 2009. skočio na drugo mesto, osvojio prvu pobedu i započeo svoj pohod ka dominaciji u Formuli 1.
 
 
















