Red Bul je konačno uspeo da u potpunosti razume i stabilizuje ponašanje svog bolida, zahvaljujući kontinuiranom i pažljivo planiranom nizu nadogradnji tokom 2025. godine, tvrdi glavni inženjer tima Pol Monahan.
Poboljšanje performansi došlo je postepeno, kroz seriju manjih, ali preciznih tehničkih izmena, pre svega na podu, poklopcu motora i prednjem krilu. Najnovija verzija prednjeg krila, predstavljena u Singapuru, donela je “evoluciju dizajna” sa većim zakrivljenjem pojedinih sekcija krila, što omogućava veće opterećenje uz očuvanu stabilnost protoka vazduha.
Na stazi koja Red Bulu tradicionalno nije bila naklonjena, Maks Verštapen je uspeo da se plasira u prvi startni red, a zatim i da završi trku na drugom mestu, odmah iza impresivnog Džordža Rasela iz Mercedesa.
“Bolid je sada jednostavno bolji.” izjavio je Monahan u Singapuru a prenosi PlanetF1.com. “Sada je pitanje možemo li da izazovemo timove koji su ranije bili jači na stazama sa velikim potiskom. Probaćemo i videćemo koliko smo napredovali.”

Iako je razvoj RB21 sve manje isplativ sa obzirom na to da je ostalo samo šest trka do uvođenja novih pravila 2026. godine, Monahan ističe da je bolid sada gotovo dostigao svoju završnu formu nakon poslednje nadogradnje prednjeg krila.
“Nadamo se da ćemo izvući još malo brzine po krugu-” objašnjava ovaj inženjer tima iz Milaton Kinsa. “Reč je o suptilnoj izmeni, ali kako smo završili prethodni paket u Zandvortu, pojavili su se novi podaci, videli smo da možemo da poboljšamo još nekoliko detalja. Iskoristili smo tu priliku i odlučili da sprovedemo promene. Ovo bi trebalo da bude poslednja velika nadogradnja za ovu sezonu. Možda bude još sitnih korekcija za Las Vegas, ali to je sve.”