Fabrički tim se zahvaljujući problemima Red Bulla našao na trećem i četvrtom mestu, ali ni oni nisu ostali imuni na probleme.
Od prvog treninga u Bahreinu je jedna stvar svima zapala za oko, a to je plasman vozača koji voze za timove sa Mercedesovim motorima.
Nemački tim je dominirao u turbo eri od njenog početka, i svi korisnici njihovih motora su imali veliki benefit od pogonske jedinice iz Breklija u prethodnim godinama.
Međutim, priča je potpuno suprotna na početku ove sezone, i to baš onda kada je razvoj pogonskih jedinica zamrznut.
Šest vozača koji voze za timove koji kupuju motore od Mercedesa su ostali zakucani na dnu plasmana na VN Bahreina, a poteškoće sa brzinom na pravcima je imao i fabrički tim.
Mnogi su pretpostavljali da Mercedes na pravcu gubi najviše od poskakivanja bolida, ali to nije dovoljan razlog i rezultati Aston Martina, McLarena i Williamsa to potvrđuju.
Glavna promena ove godine je što motori koriste novo gorivo ekološko E10 gorivo. Ovo gorivo je samo po sebi izazvalo veliki gubitak snage kod svih i pred proizvođačima motora i goriva je bio zadatak da maksimalno optimizuju jedno i drugo i povrate izgubljene performanse.
Ferrari i Red Bull i Renault su u tome u dobroj meri uspeli, ali su Mercedes i Petronas izgleda naleteli na probleme i to je nešto o čemu je zimus govorio glavni savetnik Red Bulla Helmut Marko. On je tada pričao kako je promena goriva dovela do mnogo većih izazova nego što je bilo ko u padoku očekivao.
Ukoliko je ovo tačno, moguće je da je Mercedes uhvaćen na krivoj nozi i pred njima je sada težak zadatak, posebno sada kada je zabrana razvoja jedinice unutrašnjeg sagorevanja stupila na snagu. Trka u Bahreinu je pokazala da problemi postoje i sada je na Nemačkom timu da pokuša da nekako odreaguje i po prvi put pokuša da nadoknadi zaostatak za ostalima na polju na kom je dominirao u poslednjih osam godina.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.