Nemački tim veruje da je našao uzrok kvarova na agregatu koji su ih zadesili na testu u Barseloni.
Williams koji inače koristi Mercedesove motore bio je dva puta primoran da na testu u Barseloni promeni pogonsku jedinicu zbog određenih kvarova, ali je i jednom morao da prekine simulaciju trke zbog otkazivanja senzora. To je svakako stvorilo glavobolju u redu nemačke kompanije, ali su svi u timu sigurni da ima dovoljno vremena da se ovi problemi reše.
Toto Wolff je odmah po dolasku u Australiju izjavio da je sada sve kako treba:
“Drago nam je jer su se ovi problemi javili tokom testa nego za vreme trkačkog vikenda zbog čega ne moramo da snosimo kazne.”
On je za Motorsport.com objasnio da su na sva četiri agregata ovo bili različiti problemi, ali da su imali veze sa hlađenjem MGU-K komponente koja je bila glavni uzrok kvara na prom testu.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.