Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Mercedes spremio potpuno novi motor za 2019.

F1 W10 EQ Power+ Shakedown, Silverstone

Nemački proizvođač odlučio se da potpuno novi dizajn agregata.

Aktuelni šampion je tokom jučerašnjeg dana i zvanično prikazao i testirao novi W10 bolid, koji će od ove godine biti napajan pogonskom jedinicom koja ima sasvim drugačiji dizajn u odnosu na predhodni agregat.

“Mi smo napravili promene u rashladnom sistemu, što će nam svakako pomoći da imamo bolje aerodinamičke performanse, što će sa druge strane nam svakao doneti i bolju efikasnost agregata. Zbog toga se nadam da ovakvom kombinacijom možemo da damo bolje performanse bolidu.” kazao je šef odelenja za razvoj motora Andy Cowell. “Trenutno, u samom srcu motora odvija se konverzija goriva u toplotnu komoru, što se svakako prenosi u pozitivan rad na radilicu. Takođe, drugačija je napravlejna i veza između turbopunjača, MGU-H, invertera i MGU-K jer je ceo sistem sada više operativan i efikasan u raspodeli energije tokom trke.”

Prema novim propisima za 2019. timovima je dozvoljeno da imaju još 5kg dodatnog goriva ukoliko vide da im je to potrebno. Ipak, Merecdes se odlučio da još veću efikasnost bolida i zbog toga Cowell je nagovestio da oni možda neće biti primorani da nose svih 110kg goriva.

“Ukoliko imate efikasan motor sa efikasnom aerodinamikom onda ste spremni da u toku trke možete da pustite nogu sa gasa, zbog čega imate priliku da startujete sa manje od 110kg goriva. Za svakih 5kg goriva koje uštedite vi ćete dobiti dve desetinke po krugu zbog čega je prirodno da startujete sa manjom količinom.”

(Diskusija)

Leave a Reply