Mercedes se odlučio za zamenu motora sa unutrašnjim sagorevanjem Lewisa Hamiltona za VN Turske jer je postojala zabrinutost zbog pouzdanosti komponente.
Prema rečima Toto Wolffa, motor sa unutrašnjim sagorevanjem nije bez razloga jedina komponenta koja je zamenjena.
Potreba za zamenom ove komponente je bila veća nego za hibridnim delovima, tvrdi šef ekipe Mercedes.
“U određenom trenutku, kada počnete da pomerate granice performansi motora, morate da se nosite i sa nekim preprekama”, kaže Wolff.
„Naše pogonske jedinice su bile najpouzdanije od uvođenja hibridnih motora 2014. Pošto se granice stalno pomeraju, primetili smo u par navrata neobične zvukove unutar motora sa unutrašnjim sagorevanjem. To što smo čuli još uvek nismo potpuno razumeli i to nam je izazvalo neke probleme u prošlosti. Imali smo motore koji su prosto otkazivali. Sada radimo na suzbijanju problema. U ovoj fazi prosto redizajniranje delova nije nešto čime bismo trebali da se bavimo” objašnjava Wolff.
On je dodao da su hibridni delovi motora u odličnom stanju i da tim nije zabrinut za njih.
Lewis Hamilton pole lap with Telemetry#TurkishGP 🇹🇷 #F1 pic.twitter.com/5vx4bsF0DT
— AnalyticsMeetsRacingF1 (@AMRacingF1) October 9, 2021
vn
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.