Produženje ugovora Džordža Rasela sa Mercedesom i dalje stoji na čekanju a prema izveštajima iz Japana, Toto Volf namerno usporava pregovore zbog dugoročne neizvesnosti u vezi sa mogućim angažovanjem Maksa Verštapena.
Prema pisanju as-web.jp a prenosi motorsport.nextgen-auto.com, Rasel je prvobitno tražio trogodišnji ugovor i platu koja može da se uporedi sa onom koju ima Lando Noris (oko 20 miliona dolara godišnje u Meklarenu). Međutim, Volf je ponudio svega polovinu tog iznosa i produženje od samo jedne godine, pozivajući se na mogućnost da bi Verštapen mogao da 2027. napusti Red Bul i pređe u Mercedes.
Takođe, isti izvor navodi da bi Rasel prihvatio jednogodišnji ugovor, ali samo uz klauzule o učinku, posebno u poređenju sa timskim kolegom Andreom Kimijem Antonelijem, pa ako bi u kontinuitetu bio bolji, produženje ugovora bi se automatski aktiviralo, što se izgleda vodećem čoveku Mercedesa nije svidelo. Rasel razmišlja o angažovanju nezavisnog menadžera kako bi ojačao svoju poziciju za tržištu vozača u 2027. kada će takođe pojedinim vozačima isticati ugovori.

“Ne žurimo. Produženje će sigurno biti potpisano, ali još nije gotovo.” rekao je Volf u Bakuu.
Istovremeno, šef Mercedesa priznao je da su njegovi letnji razgovori sa Verštapenom bili više ličnog nego sportskog karaktera, ali nije isključio mogućnost dovođenja Holanđanina u svoje redove već od naredne sezone.
Međutim, Auto Motor und Sport prenosi da Mercedesov program razvoja agregata za 2026. nailazi na probleme u testiranju, gde su prisutni česti kvarovi. Inženjeri smiruju situaciju poređenjem sa 2014. godinom, kada su slične dečje bolesti na kraju donele najdominantniji motor hibridne ere i osam uzastopnih titula.
Za sada nemamo zvaničnu potvrdu ove informacije.








