Šef Red Bula, Loran Mekis priznao je da bi intenzivan rad na razvoju aktuelnog bolida RB21, sa namerom da se sustigne Meklaren, mogao negativno da se odrazi na pripreme za sezonu kada na snagu stupaju nova tehnička pravila.
Dok su se svi timovi već delimično okrenuli razvoju naredne generacije bolida, Meklaren je potpuno zaustavio unapređenja svog MCL39, dok su samo Mercedes i Red Bul doneli nova poboljšanja na trku u Singapuru.
“Iz naše perspektive, mislim da je odluka bila ispravna.” izjavio je Mekis a prenosi motorsport.nextgen-auto.com. “Veoma je važno da razumemo ima li ovaj projekat još potencijala. Ključno je da dođemo do dna toga, jer ćemo procenjivati i razvijati sledeći bolid koristeći iste alate i metode, čak iako će pravila biti potpuno drugačija.”
Red Bul se u prošlosti suočavao sa problemima korelacije između podataka iz vazdušnog tunela i onih sa staze, pa Mekis ističe da je sada ključno proveriti pouzdanost tih alata, posebno uoči uvođenja novog vazdušnog tunela koji će biti u funkciji za dve godine.
“Vrlo je važno da potvrdimo, na primeru ovogodišnjeg bolida, da je naš način analize podataka ispravan i da je metod razvoja pouzdan. Ako uspemo da ostvarimo ovaj nivo performansi, to će nam dati veliko samopouzdanje za zimu i razvoj sledećeg automobila.”

Ipak, Mekis priznaje da bi trenutni tempo razvoja mogao da utiče na start sledeće sezone:
“Naravno, sve to ima svoju cenu, i to nesumnjivo utiče na projekat za 2026. godinu. Ali verujemo da je to pravi kompromis za nas, ne osuđujući odluke drugih timova.”