Red Bul se i na drugoj trci zaredom našao van podijuma, što je za standarde ekipe iz Milton Kinsa postalo prava retkost.
Na stazi Spa-Frankošamp, Maks Verštapen je završio van vodeće trojke, a uzrok tome bili su pre svega loši izbori oko podešavanja. Međutim, realnost je i da su Meklareni delovali potpuno nedodirljivo, sa više od 20 sekundi prednosti u odnosu na konkurenciju.
Ekipa koju sada vodi Loran Mekis predstavila je u Belgiji novi paket unapređenja, uključujući izmenjeni nosač prednjeg vešanja koji je redizajniran sa namerom za bolji protok vazduha i efikasnije hlađenje. Prethodno, na Silverstonu su debitovali novi pod i zadnje krilo.
“Ova poboljšanja pomogla su bolidu RB21 da napravi iskorak, ali to i dalje nije dovoljno da se ispune ambicije tima, a ni očekivanja koje ima Maks Verštapen.” rekao je Helmut Marko.

Uprkos napretku, balans bolida i dalje pravi probleme i direktno utiče na performanse u trci.
“Maks je rekao da su unapređenja u Belgiji bila korak napred, ali da nisu rešila problem balansa koji ga muči i mislim da je u pravu.” dodao je on. “Rešavanje balansa je složen zadatak, ali nećemo odustati. Spremamo nova unapređenja i za Budimpeštu.”
Postavice bolid za snezne uslove. Tako mogu da kukaju i krive vremenske uslove i organizatore sto nisu doneli snezne topove inace bi pobedili
😂😂😂
👍🏻👍🏻👍🏻