Kako se ovaj sezona polako bliži kraju, logično je da svi timovi već uveliko gledaju ka novim pravilima za 2026. pa je broj tehničkih noviteta na bolidima sve je manji.
Tako je Ferari za ovu priliku doneo uvećane kanale za hlađenje kočnica kako bi se izborio sa zahtevnom konfiguracijom staze na ulicama Bakua, gde dugački pravci stavljaju veliki teret na kočioni sistem.
Red Bul je primenio “blagu reviziju” unutrašnjeg krila pored zadnjih kočnica, čime se stvara lokalno veće opterećenje uz očuvanje stabilnosti protoka vazduha za zadnjoj osovini.

Mercedes je poslednji iz velike četvorke koji je pripremio izmene: smanjeni profil gornjeg elementa prednjeg krila donosi niži nivo potisne sile i bolji balans na brzim deonicama staze.
Rejsing Buls se ovoga puta odlučio za izmene na prednjim i zadnjim kanalima za hlađenje kočnica, sa ciljem poboljšanog protoka vazduha i efikasnijeg hlađenja na tehnički zahtevnom uličnoj stazi.








