Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Leclercu pripala pol-pozicija na kvalifikacijama u Singapuru

Ferrari Media Centre/Scuderia Ferrari Press Office

Vozač Ferrarija uspeo je da ostvari prvo startno mesto na stazi Marina Bej.

Posle veoma kišnog i zahtevnog trećeg treninga uslovi pred početak kvalifikacija su se promenili. Staza je bila suva, njena tempertura iznosila je 27 a vazduha 26 stepeni dok je prema FIA-inim informacijama mogućnost padavina u narednom satu bila samo 20% ali je vlažnost vazduha bila velikih 81%.

Odmah po paljenju zelenih svetala za početak Q1 vozači su pohitali na stazu a svi oni imali su intermeidjat gume. Posle prve runde krugova Leclerc je postavio najbolje vreme od 1m55.054s a iza njega našli su se vozači Mercedesa. U tim trenucima čak nekoliko vozača koristilo je zaustavne zone kako bi se okrenuli i vartili u akciju a sudije su morale da na kratko izbace lokalne žuze zastave. Verstappen je bio sledeći koji je izbio na vrh jer je uštopovao vreme od 1m54.395s ispred Hamiltona koji je kasnio nešto manje od 3 desetinke a u opasnoj zoni tada su se našli Albon, Latifi, Bottas, Ricciardo, Magnussen i Schumacher.

Staza je se delimično prosušila osim u jednom sektoru gde je vidno bila prisutna voda, ali je Verstappen preko radija javio svom timu da su uslovi i dalje za intermeidjt pneumatike. Kako su se oni poboljšavali tako su se vremena krugova brzo menjala a neki vozači su na polovini ovog segmenta bili do garaža da montiraju nove intermidijat gume, posebno oni koji su bili ugroženi za prolaz. Na kraju prvog dela Hamilton imao najbolje vreme od 1m53.161s ispred Leclerca i dvojca Red Bulla dok u nastavak kvalifikacija nisu prošli: Bottas, Ricciardo, Ocon, Albon i Latifi.

I na početku drugog dela kvalifikacija svi vozači su se na stazu vratili sa intermdijat gumama, ali je ona bila u mnogo boljem stanju nego pred sam početak. Tako je posle prvih krugova u Q2 Leclerc bio najbrži sa vremenom od 1m52.343s ispred Verstappena i Pereza dok su se u opasnoj zoni nalazili Schumacher, Magnussen, Russell, Tsunoda i Zhou. Vozači su se i dalje mučili na pojedinim mestima sa kočenjem, zbog čega su morali da koriste zaustavne zone a među njima bio je pomenuti Russell. Na pet minuta do kraja drugog segmenta vozači Aston Martina bili su do boksa i uzeli slik meku komponentu a njima se priključio i Kinez iz Alfa Romea. Stroll i Vettel pokušavali su da zagreju svoje pneumatike, ali su i pored toga dosta zaostajali za ostalima koji su sa intermdijat komponentom poboljšavali svoj učinak. Na kraju Leclerc je ostao najbrži posle završenog Q2 a smo imali i jedno iznenađenje jer je prvi ispod crte ostao Russell. Pored njega plasman dalje nisu obezbedili Stroll, Schumacher, Vettel i Zhou.

Još pre sam početak finalnog dela vozači su krenuli da se ređaju u ptlejnu a većina njih na bolidima imali su meku gumu dok sa druge strane Magnussen i Tsunoda su koristili intermdijat pneumatik. Posle uvodnih krugova Hamilton je imao najbolji krug od 1m53.082s i za dve sekunde bio ispred Tsunoda koji je koristio intermeidjat gume. Iza njih redom su se nalazili Leclerc, Verstappen, Norris, Alonso, Sainz, Gasly, Perez i Magnussen koji nije imao vreme. Vremena su nastavila da padaju iz kruga u krug pa su se na samom vrhu smenjivali Alonso, Leclerc i ponovo Hamilton (1m51.019s). Vozači su pokušavali da što bolje zagreju gume, ali je Leclerc uspeo do povrati prvu poziciju krugom od 1m49.412s i tako se za 22 hiljaditinke nađe ispred Pereza. Treći je bio Hamilton ispred Sainza i Alonsa, šesta pozicija pripala je Norrisu, sedma Galsy dok je Verstappen kvalifikacije završio tek na osmosm mestu samo ispred Magnussena i Tsunode.

Rezultati kvalifikacija za VN Singapura

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Leave a Reply