Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Leclerc iznenadio sve i došao do još jedne pol-pozicije

VN Azerbejdžana

Monačanin je bio miran tokom Q1i Q2, a onda je u poslednjih dvanaest minuta prešao na neki potpuno drugi nivo.

Već na početku kvalifikacija smo dobili prvi incident i prekid, pošto je Stroll udario u zid u krivini 15 i polomio prednje oslanjanje. On je morao da parkira bolid na stazi i zbog toga su istaknute crvene zastave, a jedini vozač koji je uspeo da postavi vreme pre prekida je bio Leclerc.

Prekid je potrajao preko deset minuta i po povratku na stazu je deset vozača stiglo da postavi vreme pre novog prekida. Devet minuta pre kraja se Giovinazzi zakucao u zid. Ponovo je kobna bila krivina 15 i usledio je novi prekid. Pre toga je Verstappen uspeo da preuzme prvo mesto sa 1m41.760s. Perez je bio drugi, dok su Sainz i Leclerc bili iza njih.

Prekid je ponovo potrajao, a Q1 je potom konačno završen. Hamilton je uspeo da vozi najbrže vreme od 1m41.545s i prođe dalje sa dve desetinke prednosti ispred Verstappena i četiri u odnosu na Pereza.

Pored Strolla i Giovinazzija u Q2 nisu uspeli očekivano da prođu Schumacher, i Mazepin, a pridružio im se još i Latifi.

U drugom delu kvalifikacija su svi koristili meke gume. Vremena u vrhu su bila neverovatno izjednačena posle prve runde krugova. Čak šest vozača je bilo u okviru dve desetinke, a najbolji je bio Verstappen sa 1m41.625s, samo pet hiljaditinki ispred Pereza i devet ispred Hamiltona.

Vozači su još jednom izašli na stazu u samom finišu, međutim Ricciardo je u krivini 2 napravio grešku u svom krugu, zakucao se u zid i prekinuo sesiju. Do kraja treninga u tom trenutku nije ostalo dovoljno vremena, pa je Vettel bio prvi ispred crte i to za svega tri stotinke. Ocon je bio dvanaesti, nakon jedne greške u svom prvom pokušaju, Ricciardo je završio trinaesti, a Q3 je ostao nedostižan još za Raikkonena i Russella.

Nakon prve runde krugova u Q3 prvu poziciju je držao Leclerc, koji je vozio fenomenalno i sa vremenom 1m41.218s bio dve desetinke ispred Hamiltona i tri ispred Verstappena.

Drugi izlazak na stazu je bio antiklimaktičan kao i u Monaku. Ovoga puta se u krivini 2 slupao Tsunoda i tako sprečio da se poredak promeni. Iza njega je u istoj krivini izleteo i Sainz i oštetio Ferrari, ali bi sesija svakako bila prekinuta i samo posle Tsunodinog incidenta.

Tako su Leclerc i Ferrari došli do druge uzastopne pol-pozicije ispred Hamiltona i Verstappena. Gasly je imao samo jedan pokušaj u Q3 i bio je četvrti sa samo par hiljaditinki iza Verstappena.

Sainz je bio peti u drugom Ferrariju ispred Norrisa, Pereza, Tsunode, Alonsa i Bottasa.

Rezultati sa kvalifikacija:

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.

Leave a Reply