Monačanin je najbolje sačuvao za kraj i došao je do druge pol-pozicije u sezoni.
Prvi deo kvalifikacija je pripao vozačima Red Bulla koji su od vozača iz vrha vozili najviše brzih krugova. Verstappen je u trećem pokušaju uspeo da spusti vreme na 1m18.580s, dve ipo desetinke ispred Pereza, dok je Leclerc bio još pola desetinke iza u Ferrariju.
Finiš Q1 je bio potpuno poremećen pošto je viđen bizarni incident između Strolla i Latifija. Oni su bili u pripremnom krugu u trenutku kada su se sudarili, a deblji kraj je izvukao vozač Williamsa, čiji bolid je bio potpuno uništen.
Zbog toga je sesija prekinuta, a na satu je ostalo još dva minuta.
Očekivano, po nastavku sesije se stvorila velika gužva na stazi i vodila se velika borba na začelju za prolaz u Q2.
Na stazu je čak uspeo da izađe i Vettel, čiji mehaničari bez ovog prekida ne bi uspeli da završe popravke na njegovom bolidu.
Na kraju Nemac ipak nije uspeo da prođe dalje, a na odmor su posle Q1 otišli još Albon, Magnussen, Latifi i Stroll.
Na povratku u pit-lane je Albon parkirao bolid na stazi zbog tehničkog problema, što je dodatno odložilo početak Q2.
Tokom drugog dela kvalifikacija nije bilo problema, a najbolji krug je ovoga puta vozio Perez. On je sa 1m18.340s bio desetinku brži od Sainza i dve ipo od Leclerca, dok Verstappen ostao iza njih.
U finišu se vodila velika borba za prolaz među prvih deset, a na kraju su ispod crte ostali Gasly, Bottas, Tsunoda, Zhou i Schumacher. Tako su se u Q3 našli svi predstavnici Red Bulla, Ferrarija, Mercedesa, McLarena i Alpine.
Na kraju Q2 je vreme počelo da se razvedrava pa je sunce zadavalo probleme vozačima, pa su svi tražili tamnije vizire za poslednjih 12 minuta.
Početak Q3 je bio malo odložen, ali je onda bio i još odložen 5 minuta nakon što je sesija počela. Naime, Alonso je u svom brzom krugu potpuno izgubio hidrauliku i završio je u zidu u krivini 11.
U tim trenucima je Leclerc držao prvo mesto sa 1m18.239s ispred Pereza i Verstappena, dok Sainz i Russel jedini nisu stigli da zabeleže reprezentativno vreme.
Q3 je nastavljen nakon desetak minuta pauze i vozači su koristili vreme da što duže pripremaju gume.
Perez je u jednom trenutku prišao Leclercu na desetinku, onda je Verstappen u samom finišu vozio novo najbolje vreme, ali je Leclerc odgovorio fenomenalnim krugom od 1m17.868s u samom finišu i na kraju osvojio pol-poziciju sa skoro tri desetinke prednosti ispred Verstappena.
Perez je ostao manje od desetinke iza timskog kolege, dok je Norris iskoristio kiks Sainza i došao do sjajnog četvrtog mesta za McLaren.
Hamilton je u samom finišu oteo Russelu peto mesto, Ricciardo je bio sedmi, Ocon osmi, dok je Sainz vozio loš poslednji sektor i završio je tek na devetom mestu ispred Alonsa, koji nije ni postavio vreme.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.