Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacije

La Gazzetta dello Sport: Novi Ferrari biće evolucija F1-75

Prema informacijama ovog lista tim iz Maranela sprema određene promene na nekim poljima.

Italijanski list La Gazzetta dello Sport izneo je informacije koje poseduje o planovima Ferrarija za novi bolid koji bi trebao da nosi oznaku 675 (ili mu je ovo samo naziv projekta dok se nalazi u razvoju, pre dobijanja konačnog imena). Tako će, za sada 675 imati novu verziju menjača sa novim oblikom, koji će uticati na dizajn zadnjeg pull rod vešanja dok će prednje ipak biti u push rod varijanti.

Najveća razlika biće u dizajniranju poda, koji će pre svega biti urađen u skladu sa tehničkom direktivom TD39 koja je uvedena na ovogodišnjoj trci u Belgiji. Što se tiče aerodinamike očekuje se da novi bolid zadrži pravac udubljenosti na bočnim stranama i horizontalnih usisnika za vazduh za potrebe unutrašnjih komponenti ispod karoserije.

Takođe, dosta se radi na redizajnu pogonske jedinice. Pošto je aktivno pravilo o zamrzavanju razvoja agregata, određene modifikacije su dozvoljene kako bi se poboljšala pouzdanost motora, ali je moguće da se na ovakav način izgubi na njegovoj snazi. Zbog toga je Enrico Gualtieri promenio neke procedure oko izrade delova a poboljšane pogonske jedinice već se nalaze na test liniji u Maranelu. Kao jedna od najvećih problema koji je indetifikovan jeste sama glava cilindra agregata.

Za sada nemamo potvrdu ovih informacija.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

2 Comments

  • Хмммм…. Биће вероватно као и последњих 15 година. Тресла се гора, родио се миш. Ту су сада други озбиљнији играчи него ли је Ферари.

    • Sto mislis tako, zapamti jedno da od vodecih na gridu jedino ferari nije pokazao sav potencijal superfast motora, i dalje je vozen ustrojen nikad na full potencijalu kaonsto je to radio RB pa i mecka na nekim stazama, ferari samo da sredi pouzdanost motora i da se uskladi sa TD39 i to je to, pod predpostavkom da se odluce za leclerca kao vozaca br 1 a sainz 2,nema sainz slifa kao mali leclerc

Leave a Reply