Tehnički direktor Aston Martina, Enriko Kardile, smatra da će saradnja sa Hondom predstavljati veliku prednost za tim iz Silverstona jer japanski proizvođač od 2026. godine razvija pogonsku jedinicu isključivo za njih.
Honda, koja je prvobitno planirala povlačenje iz Formule 1, promenila je odluku i umesto Red Bula, svoje motore će ubuduće isporučivati Aston Martinu. Partnerstvo je najavljeno još u maju 2023. godine tim je u međuvremenu dodatno ojačan dolaskom Adrijana Njuija i samog Enrika Kardilea, bivšeg inženjera Ferarija.
Kardile veruje da Hondin fokus na samo jednog partnera omogućava Japancima da rade bez kompromisa:
“Tokom razvoja, oni pokušavaju da ispune isključivo naše zahteve, ne moraju da prave kompromise sa različitim timovima. Sa druge strane, mogu da guraju više u razvoju, jer kad snabdevaš samo jedan tim, količine su manje, pa to omogućava veću fleksibilnost i agresivniji pristup.” rekao je Kardile u “Beyond the Grid” podkastu.
Italijan je pohvalio odlučnost i pristup japanskog proizvođača, opisujući njihov stil kao agresivan i otvoren za saradnju:
“Otkako sam došao, fokusiran sam na šasiju, pa samo delimično pratim šta Honda radi. Ali iz onoga što vidim, iznenađen sam njihovom posvećenošću i agresivnim pristupom. Vrlo su otvoreni za saradnju i ispunjavanje naših zahteva sa strane šasije.” dodao je on.

Kardile je takođe uporedio trenutni razvoj sa periodom kada je u Ferariju radio na prelasku na nova pravila 2022. godine:
“U početku se čini da su nova pravila previše restriktivna, ali kada počneš da radiš na njima, vidiš da ipak postoji prostor za kreativnost i pronalaženje novih rešenja. Isto osećam i sada iako su ograničenja velika, postoji dovoljno slobode da se pronađe pravi pravac razvoja.” izjavio je Kardile.








