Sa još tri preostale trke u sezoni, Kadilak ubrzano radi na pripremama za svoj zvanični ulazak u Formulu 1, gde će vozačku postavu čiti Sergio Perez i Valteri Botas.
Meksikanac će se tako vratiti u F1 nakon odlaska iz Red Bula.
Šef tima Grejem Loudon otkrio je detalje o prvom pokretanju fabričkog bolida:
“Prvi put ćemo pokrenuti motor za manje od 50 dana a bolid će na stazu prvi put izaći u januaru sledeće godine. Nakon toga idemo na testiranje krajem januara u Barseloni.” rekao je Loudon a prenosi carburando.com. “Vreme je neprijatelj u ovakvom projektu, jer znamo da ćemo se trkati u Melburnu u prvoj nedelji marta 2026. a taj rok se ne može pomeriti. Naš ulazak je potvrđen tek u martu 2025, tako da je prozor za pripreme veoma uzak. Za to vreme ne treba samo da izgradimo bolid, već i da ga proizvedemo, osmislimo, zaposlime ljude, izgradimo fabrike… sve. To je ogroman izazov.”
Loudon je objasnio i prednosti i mane činjenice da tim ulazi u F1 baš u godini velikih tehničkih promena:
“Mana je što, kada su pravila stabilna, tačno znate koju metu gađate, danas, recimo, znamo da su Meklaren i Ferari konkurentni. Ali 2026. niko ne zna ko će biti brz. Nemate jasan referentni okvir, ali hej, to je sport i to je ono što drži navijače prikovane.” dodao je on.

Ipak, ističe da postoje i prednosti:
“Prednost za nas je što se, uz ovako velike promene pravila, sve ekipe suočavaju sa novim izazovom uključujući i nas. Niko ne zna gde će se nalaziti. Pitate li bilo kog šefa tima, ni oni to ne znaju. To je uzbudljiv deo, ne znamo gde ćemo biti. Naš izazov je veći od svih drugih, jer moramo da uradimo mnogo više za kraće vreme. Imamo hiljade godina kombinovanog F1 iskustva unutar osoblja, ali manje od godinu dana rada zajedno kao tim. To će biti prvi izazov da tim funkcioniše glatko. A posle toga, bez obzira gde počnemo, biće ključno koliko brzo možemo da napredujemo. Na to ćemo se fokusirati.”








