Ovaj tim saopštio je da će svoje novo vizuelno izdanje za novu sezonu predstaviti u nedelju, 8. februara i to tokom TV reklame emitovane u okviru Superbola.
Ovaj hrabar potez predstavlja novi korak u nastojanju da tim dopre do šire publike u SAD i širom sveta.
“Iznad svih rekorda, Superbul pokreće kulturne rasprave i predstavlja jedan od retkih sportskih događaja koji se nalazi na raskršću sporta, kulture i zabave, što je savršeno usklađeno sa misijom Kadilak F1 tima. Ponosni smo na svoje američko nasleđe i želimo da se afirmišemo kroz hrabrost, inovaciju i jedinstven karakter. Ovo je tek početak, ali je trenutak na koji sam izuzetno ponosan” izjavio je Dan Toris, izvršni direktor tima.
The livery is set. See you Super Bowl Sunday 👀
Mark your calendars 🔗 https://t.co/8AvMbPRebR pic.twitter.com/v4OhtpzG5k
— Cadillac Formula 1 Team (@Cadillac_F1) December 3, 2025








