Holanđanin je do samog finiša trke čekao da ode na obaveznu zamenu pneumatika.
Pošto je za ovogodišnju VN Monaka uvedeno pravilo prema kojem vozači moraju da bar dva puta obavezno zamene gume, Maks Verstapen je tako to na trci po prvi put učinio u 28. krugu kada je uzeo medijum gumu a po drugi put tek u predzadnjem 77. krugu. Holanđanin je drugi deo trke proveo na vodećoj poziciji, čekajući eventualni izlazak sigurnosnog automobila ili crvene zastave, što se nije dogodilo a na kraju kroz cilj prošao na četvrtom mestu.

“Morali smo da bacimo kockice, pa smo počeli sa tvrdom gumom.” kazao je Kristijan Horner za GPblog.com. “Naša taktika je bila da idemo što duže, gde smo čekali priliku da se pojavi sigurnosni automobil ili crvena zastava, što ovde ume da bude čest slučaj. Maks je vodio u većem delu trke, ali ovoga puta u Monaku svi su pravili sigurne poteze. Tokom prvog servisa bili smo bliže Oskaru. U jednom trenutku smo imali malih problema, ali najbolje što smo mogli jeste da budemo pored njega. Od tada smo odlučili da nastavimo da vozimo. Ovde stvari začas umeju da se promene sa sigurnosnim vozilom ili crvenim zastavama. Maks je vodio. Imao je medijum gumu. Išli smo na jedan duži stint. Na kraju smo morali da stanemo u poslednjem krugu. I tada smo se oslanjali na to da ćemo možda doći do prilike da se pojavi sigurnosni auto ili stanje virtuelnog sigurnosnog automobila, pa čak i crvena zastava.”
Sad ce ponovo Red Bull da tuzi Mecllarena za muljanje cim izgubu