Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Horner: Pravo rešenje za smanjenje troškova je uvođenje klijentskog modela

SAO PAULO, BRAZIL - NOVEMBER 17: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB15 leads the field into turn one at the start during the F1 Grand Prix of Brazil at Autodromo Jose Carlos Pace on November 17, 2019 in Sao Paulo, Brazil. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-227CQTYV91W11 // Usage for editorial use only //

Šef Red Bulla veruje da ograničenje budžeta nije pravi način za smanjenje troškova među timovima.

Svi timovi nisu uspeli da se na sastanku u četvrtak dogovore o novom limitu za sistem ograničenje budžeta. Prva ideja bila je da se timovi u u uvodnoj sezoni ograniče na 145 miliona a da se godinu dana posle toga sve to smanji na 130 miliona dolara. Sa druge strane Mattia Binotto sugerisao je da se uvede ponovo sistem podrške klijenata, gde bi veći timovi davali svoje stare šasije i modele naredne godine manjim timovima.

Ovu ideju podržao je i Red Bull jer i po njima naglo smanjenje budžeta još nije izvodljivo pa tako da se sada Ferrarijev predlog ima smisla. Sa druge strane ovaj sistem je protiv prirode Formule 1 ali trenutno timovi troše prevelike resurse kako bi se međusobno kopirali.

“Ako ozbiljno pričamo o smanjenju troškova, pre svega za manje timove, najbolje u njihovom interesu biće da u naredne dve godine budu snabdeveni celom klijentskom opremom.” kazao je Horner za The Guardian. “Njima neće onda biti potrebno da razvijaju bolide. Oni će samo morati da se trkaju što bi im u velikoj meri smanjilo troškove. Vremena se menjaju. Formula 1 imala je ovaj model pre nekoliko godina. Tada ste mogli da od marta meseca kupite Ferrarijev bolid i da krenete da se trkate.”

Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

(Diskusija)

Leave a Reply