Šef Red Bula se nada da će se timovi složiti o uklanjanju ovog dela 2018.
Kada su kreatori pravila za ovu sezonu radili na njima, imali su na umu agresivnije i atraktivnije bolide. Kao što smo videli, nakon izvesnog vremena vratilo se ajkulino pero na poklopac motora. I pored toga, utisci o novim bolidima prilično su pozitivni.
Međutim, povratak ovog detalja doveo je do podele mišljenja nekih inženjera ali mi smo videli danas da su svi timovi imali taj detalj na svojim poklopcima.
Šef Red Bula, Kristijan Horner, pokušao je da ujedini timove da se ajkulino pero skloni iz dizajna ali je bio nadglasan.
“Mislim da bolidi deluju fantastično ali jedini detalj koji ih ruži jeste to ajkulino pero. Mi smo pokrenuli to pitanje na sastanku strateške grupe jer dobitak na performansama od tog detalja je gotovo minimalan. Mis mo u interesu estetike tražili da se taj detalj ukloni ali smo bili nadglasani u komisiji F1.”
Iako RB13 ima ovaj detalj, Horner se nada da će sledeće sezone biti drugačije.
Na pitanje oko vešanja koje se proteže od Ferarijevog protesa krajem januara, Horner kaže da je FIA dala zeleno svetlo za njihovu verziju vešanja.
“To je već pitanje razumevanja i FIA je zadovljna načinom na koji smo mi se uklopili u pravilo. Ako neko ima problem sa tim, ima puno pravo da stavi prigovor i stjuardi će to pogledati. Ali mi smo samo radili po savetu vladajućeg tela.”
Mada kada se pogleda kompletna estetika bolida, čini se da je ajkulino pero još i najmanje problem koliko nos bolida koji svake godine dobija po neku zaista čudnu interpretaciju.