Japanski proizvođač želi da unapredi snagu svog agregata na polju kvalifikacija.
Mercedes je još od početka hibridne ere pokazao da ima najbolji motor na gridu, ali je Ferrari za nekoliko godina uspeo da dostigne svog rivala i tako sada parira nemačkom timu na ovom polju. Honda je sa druge strane imala dosta teži početak, pre svega zbog neuspešne saradnje sa McLarenom, ali novo partnerstvo sa Red Bullom donelo je bolje dane za Japance pa je tako usledila i prva pobeda na VN Austrije. Zbog toga tehnički direktor kompanije iz Sakure sada cilja na poboljšanje svojih performansi na kvalifikacionom polju.
“Mi želimo da iskoristimo naš motor što je više moguće.” kazao je Toyoharu Tanabe. “Nije to lako odmah uraditi. Ali, nastavljamo da se razvijamo, možda će ovo doći sa sledećom specifikacijom ili unapređenjima. Sigurno to neće biti spremno na narednoj trci. To znači da ćemo morati da poboljšamo naše performanse preko kvalifikacionog moda, ali to nije baš lako.”