Britanac je zahvaljujući sjajnoj vožnji u poslednjem sektoru staze ostvario najbolje vreme na trećem treningu ispred dva Ferrarija.
Početnih desetak minuta treninga je prošlo mirno, a samo su vozači Williamsa vozili brze krugove na hiper-mekim gumama.
Stroll je držao prvo me sto sa vremenom 1m41.500, dok je Sirotkin bio punu sekundu iza.
Raikkonen je bio prvi od vodećih koji je vozio brzi krug, a on je nakon greške u prvom pokušaju u drugom vozio 1m39.314s.
Vettel je nešto kasnije bio još brži, pošto je sa krugom 1m38.668s preuzeo prvo mesto, dok su Leclerc i Ericsson zauzeli pozicije između Ferrarija i Williamsa.
Leclerc je 40 minuta pre kraja imao incident u krivini 19 kada je izgubio kontrolu i zadnjim delom udario u zaštitni zid. On se vratio do boksa, ali je njegov bolid bio propisno oštećen.
Hamilton se malo nakon toga našao na stazi i on je došao do drugog mesta, pola sekunde iza Vettela. Njega je potom na kratko na treće mesto potisnuo Verstappen, ali je potom Britanac popravio svoje vreme i prišao Vettelu na tri ipo desetinke.
Vettel se vratio na stazu dvadesetak minuta pre kraja i postavio novo najbolje vreme od 1m37.587s, ali ga je brzo nadmašio Hamilton koji je neverovatno vozio u zadnjem sektoru i zabeležio krug 1m37.176s.
Potom je Raikkonen preuzeo drugo mesto, ali je ostao zaostatak za Hamiltonom od skoro tri desetinke. Bottas je za to vreme nakon svog drugog pokušaja bio čak sedam desetinki iza vodećeg i delovalo je kao da je izgubio ritam koji je imao juče.
Verstappen je na stazi bio desetak minuta pre kraja sesije i on je došao do četvrtog mesta sa pola sekunde slabijim vremenom od Hamiltona, dok je Ricciardo bio šesti sa dodatne četiri desetinke zaostatka. Da šta ar za Australijanca bude gora, on je zbog novog tehničkog problema morao da parkira bolid pored staze i završi sesiju ranije.
Poredak prve šestorice se nije menjao do kraja, a najbolji iza njih su bili Grosjean, Hulkenberg, Sainz i Ocon.