Britanac je kontrolisao trku od početka, a Bottas je bio odlična podrška, pa vozači Ferrarija nisu mogli da ga prođu sve do finiša trke.
Vozače je na trci za razliku od kvalifikacija dočekalo jako toplo vreme, a zbog kiše juče tokom Q2, na startu su svi imali slobodan izbor guma. Iz prvih deset su svi osim Vettela i Sainza odlučili da startuju na ultra-mekim gumama, dok su Španac i Nemac bili na mekim.
Hamilton i Bottas su na startu lako zadržali pozicije, dok je Raikkonen u krivini 2 imao priliku da napadne Bottasa. Ipak, sunarodnik ga je blokirao, što je omogućilo Vettelu da obiđe svog timskog kolegu sa spoljne strane.
Iza njih Sainz je nakon dobrog inicijalnog starta pao čak na osmo mesto iza Verstappena , Gaslyja i Magnussena.
Hamilton je u prvih nekoliko krugova koristio čistu stazu i stvorio je prednost od oko tri sekunde u odnosu na Bottasa i oko pet u odnosu na Vettela.
U 6. krugu, Verstappen je doživeo veliki peh kada je njegov bolid izgubio snagu, i morao je da ga parkira pored staze. Direkcija trke je u tim trenucima proglasila period virtualnog vozila bezbednosti, ali je on kratko trajao i niko od vodećih nije menjao gume.
Prvi od vodećih je na promenu guma otišao Raikkonen u 14. krugu i on je montirao meke gume. Odmah za njim je gume menjao i Bottas sa identičnom strategijom.
Vettel i Hamilton su znatno duže ostali na stazi, a nemac je pojačao tempo i počeo sa nadoknađuje vreme u odnosu na Bottasa i pored činjenice da je Finac bio na 16 krugova svežijim gumama.
Hamilton je konačno otišao u boks u 26. krugu, a on je kao i ostali prešao na meke gume. On se vratio na stazu trinaest sekundi iza Vettela.
U 39. krugu, Raikkonen je otišao na drugi pit-stop i on je tada ponovo montirao meke gume i vratio se na stazu iza Ricciarda koji se probio do petog mesta. Krug kasnije je Vettel otišao na prvo stajanje i prešao na ultra-meke gume, ali se na stazu vratio iza Bottasa zbog nešto sporije reakcije mehaničara i to je znatno poremetilo strategiju Nemca koji je na novijim i mekšim gumama trebalo da se da u poteru za Hamiltonom.
To se ujedno ispostavilo kao ključni momenat trke pošto Nemac zahvaljujući prirodi staze Humgaroring nikako nije mogao da pronađe prostor da obiđe Bottasa.
Ricciardo se u 45. Krugu vratio na peto mesto nakon svoje druge promene guma, a on se za finiš odlučio za ultra-meku komponentu.
U 51. krugu smo imali još jedan period virtualnog vozila bezbednosti nakon što je Vandoorne morao da parkira bolid pored staze, a ponovo niko nije oseti potrebu da reaguje i ode u boks.
U 65. krugu Bottas je počeo da gubi tempo, Vettel je napao u krivini 2 , a Bottas prekasno kočio i udario prednjim krilom u zadnje točkove Nemca i izgubio poziciju. Vettelove gume nisu bile oštećene, a Bottas je i pored velikih problema sa prednjim krilom ostao na stazi.
Njega je u 68. krugu sustigao i Ricciardo. Australijanac je napao na kočenju za krivinu 1, ali Finac je usled nedostatka prijanjanja na prednjem kraju udario u Red Bull i naneo mu velika oštećenja sa desne strane. Ricciardo je nekako uspeo da se vrati i u poslednjem krugu obiđe Mercedes za peto mesto.
Hamilton je na vrhu imao dovoljno veliku prednost i novom pobedom povećao prednost na 24. Boda. Vettel je u finišu bio sekundu ipo brži, ali je na kraju. Orao da se zadovolji drugim mestom ispred Raikonena i Ricciarda. Bottas je završio kao peti, a sudije će njegove incidente iz finiša trke istražiti nakon trke. Prvih deset su kompletirali Gasly, Magnussen, Alonso, Sainz i Grosjean.